וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המרדף המשטרתי הסתיים בהחלקה כואבת

משטרת לוס אנג'לס דלקה ברחובות העיר אחר חשוד בתקיפה בנשק שגנב מכונית מסחרית והיה נחוש לא להיתפס. לאחר שהרכב הגנוב בגד בו הוא נמלט רגלית, אך מעידה קטנה הביאה למעצרו

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

מרדפים משטרתיים בשידור חי הם ז'אנר טלוויזיוני מצליח כבר שנים ארוכות בארצות הברית, ולא רק שם. ברחובות לוס אנג'לס התרחש שלשום (שלישי) מרדף מטורף – אפילו בסטנדרטים שהציב הז'אנר. המרדף החל כאשר חשוד בתקיפה בנשק גנב מכונית מסחרית והחל לדהור במהירות מסחררת בשכונות הדרומיות של העיר, כשהוא חומק פעם אחר פעם מניידות המשטרה הרבות הרודפות אחריו ומתנגש שוב ושוב במכוניות נוסעות – ואף בניידות המשטרה עצמן.

בשידור חי: המרדף המשטרתי הסתיים בהחלקה.
גם כשהתנגש במכוניות ובניידות עצמן, החשוד לא עצר

שדרני הטלוויזיה בארצות הברית לא הצליחו להסתיר את התרשמותם מהסצנה הנועזת, שנראתה כאילו הייתה יכולה להיות חלק ממשחק מחשב אלים. "אנשים, אם אתם רואים את זה, וזה קורה בשכונה שלכם, כדאי לכם להישאר בבתים", אמר שדרן בתחנת טלוויזיה מקומית. "הבחור הזה נוסע על מדרכות, מפיל עמודי טלפון, עושה כל מה שהוא יכול כדי להימנע מלהיתפס בידי השוטרים הללו".

למעלה מ-20 דקות ארך המרדף, כשגם פקקי התנועה לא מרתיעים את החשוד – שהתעכב מעט, אך המשיך בדרכו. הוא הצליח לחמוק אפילו מהדוקרנים שפיזרו השוטרים לאורך הכביש. המרדף הסתיים רק כאשר המכונית החבוטה, שצמיגיה נקרעו, נאלצה לעצור באמצע הכביש. אולם החשוד לא התייאש, ופתח במנוסה רגלית, כשאחריו דולקים השוטרים. לבסוף הוא החליק, ואז נלכד. כשהוא מלווה בידי שוטרים רבים אל תוך ניידת המשטרה, שמר החשוד על מצב רוח טוב, למרות ההתרחשות הסוערת. כשישמע את האישומים נגדו – תקיפה מזוינת, הימלטות משוטר וגניבת רכב – החיוך ודאי יימחק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully