וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק חדש: לפיד מחסל חרדים ואוכל את הכסף

לאחר שאביתר אמיתי צפה בהתנגחות של שר האוצר הטרי בחרדים בפתיחת מושב הכנסת הוא החליט לפתח משחק מחשב משעשע שימחיש את תחושותיו. היזהרו מהספויילר על השלב האחרון

צילום מסך

סופר מריו? זה כל כך שנות ה-90'. מי שמאיים לתפוס את מקומו של השרברב המפורסם הוא לא אחר מאשר שר האוצר, יאיר לפיד, שבמשחק חדש שפותח על ידי מפתח ישראלי צעיר מבקש לאסוף את הכסף, עליו שומרים בקנאות החרדים. "הרעיון למשחק עלה לי לאחר שצפיתי בהתנצחות של לפיד בכנסת", אומר מפתח המשחק אביתר אמיתי, בן 27 מתל אביב, כשהוא מתכוון לפתיחת מושב הקיץ של הכנסת, אז תקף לפיד את החרדים כשאמר: "הגירעון רשום על שמכם" ו"אתם לא החברים הכי זולים בקואליציה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשחק מתבקש השחקן (לפיד) לאסוף כמה שיותר כסף מבלי להיתפס על ידי חברי כנסת חרדים – אלי ישי, אריאל אטיאס ויעקב ליצמן – ובשלב האחרון נאלץ "לפיד" להתמודד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הכלכלה נפתלי בנט, מאחוריהם מסתתרים סכומי כסף גדולים יותר. "אני מאמין שיש אצל החרדים כסף שיכול לחזור למדינה, אבל הסיבה שהם 'האויב' העיקרי במשחק היא בגלל אותה ישיבה בכנסת, כשהם התווכחו עם לפיד", אומר אמיתי שמבקש להבהיר כי הוא "האחרון שיוכל להעביר טיעונים פוליטיים" והוא בעיקר צוחק על מה שקורה. "ראיתי כמה כניסות מאתרים של חרדים, אני מניח ששם זה לא התקבל בצורה טובה, אבל אף אחד לא פנה אלי אישית ואמר שהייתי לא בסדר", הוא אומר.

חשבת לשים את זה על הקיר של יאיר לפיד בפייסבוק?
"לא ממש, למען האמת. אני לא חושב שהוא ישמח מזה. אלא, כמובן, אם יש לו מספיק חוש הומור ואז זה יהיה מגניב".

רוצים לעזור ללפיד למצוא את הכסף? היכנסו לקישור

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully