וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס, פן ווידיאוטייפ: התלוננה על הס?פ??ר - ותואשם

גלעד גרוסמן

2.5.2013 / 11:36

אישה שהגיעה למספרה במרכז הארץ התלוננה כי הספר הציע לה טיפול במיטת שיזוף - שם ביצע בה מעשה מגונה. הוא נעצר ונחקר, אך מצלמות האבטחה הציגו תמונה שונה לחלוטין

לפני שבוע נעצר תושב המרכז בחשד שביצע מעשים מגונים בלקוחה במספרה שבבעלותו בתל אביב. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו כדי לחקור את הטענות נגדו, ערכה עימות בין החשוד למתלוננת וגם חקרה עד שהיה במקום. רק דבר אחד המשטרה לא עשתה – היא לא בחנה את מצלמות האבטחה במספרה, שחיזקו את גרסתו של החשוד. לאחר שעורך דינו הציג למשטרה את ההקלטות, החשוד שוחרר, וכעת שוקלים במשטרה להגיש כתב אישום נגד המתלוננת.

אילוסטרציה מספרה. GettyImages
טענה שעזבה את המקום בסערה/GettyImages

א', בן 38, נעצר בשעת לילה לאחר שלקוחה התלוננה שביצע בה מעשים מגונים. "הנ"ל, ספר במספרה, תקף מינית את המתלוננת בניגוד לרצונה לאחר שטיפל בשיערה", נכתב בבקשת המעצר. בדיון בבית המשפט עלה כי לטענת המתלוננת, היא הגיעה למספרה לעשות פן. לטענתה, א' הציע לה להשתמש במיטת שיזוף שנמצאת במספרה ולאחר שהסכימה הוא ביצע בה מעשים מגונים. עוד סיפרה, כי לאחר מכן עזבה את המקום בסערה. מנגד, א' טען כי האישה הסכימה להתפשט בפניו ושהוא ימרח עליה שמן שיזוף. עוד הוסיף, כי היא נשארה לאחר מכן שעה במספרה, שתתה קפה והסתפרה.

פרקליטו של א', עו"ד אייל בסרגליק, הסכים לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של א' כדי לאפשר למשטרה לחקור את העד שהיה במקום. העד נחקר, אולם סיפר ששהה במספרה זמן קצר בלבד ולא ראה מה התרחש. המשטרה גם ערכה עימות בין החשוד למתלוננת, אולם זאת יצאה בסערה מהחדר תוך זמן קצר. במשטרה סברו כי הדבר מחזק את טענותיה וכך גם בית המשפט, שהאריך את מעצרו. אולם, כאמור, השוטרים לא בדקו את מצלמות האבטחה. רק לאחר שעו"ד בסרגליק הביא להם את הצילומים, בהם נראית האישה שוהה במספרה כשעה לאחר שיצאה מחדר השיזוף, מסתפרת, שותה קפה ומעשנת, שוחרר א' ממעצר. בעקבות זאת נחקרה האישה בחשד להגשת תלונת שווא ובמשטרה שוקלים להגיש נגדה כתב אישום. מסתמן כי התיק נגד הספר ייסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully