וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית האירוטית שמסקרת את "שקרי המשטר הציוני"

משה-חי הגיגת

30.4.2013 / 14:50

הרשת האיראנית PressTV מעסיקה עובדים רבים, אך כנראה לא העמיקה בקורות החיים של הכתבת באוסטרליה: אתר מקומי חשף את הקריירה הקודמת של אווינה סטורי ואת תצלומיה הנועזים

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

רשת הטלוויזיה האיראנית PressTV, המשדרת בשפה האנגלית ובין היתר מסקרת את "פשעי המשטר הציוני", צירפה לאחרונה לשורותיה עיתונאית צעירה, שפן אחד בחייה מעלה ספקות לגבי תקני הצניעות המחמירים של מדינת האייתולות.

העיתונאית אדווינה סטורי אמנם משמשת כשליחת הרשת באוסטרליה, אך עובדה אחת ככל הנראה נעלמה מעיניהם הבוחנת של מנהלי הרשת היושבים בטהרן: עברה של אדווינה כדוגמנית נועזת. אם הייתה סטורי מתגוררת ברפובליקה האיסלאמית, הרי שכמה מהתצלומים השייכים לקריירה הקודמת שלה היו עשויים להביא בוודאי להוצאתה להורג, ככל הנראה בסקילה באבנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדווינה סטורי עטופה בצעיף, בדיווח עיתונאי מאוסטרליה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעיף נעלם. אחד התצלומים מהקריירה הקודמת של סטורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתר האוסטרלי Vexnews חשף בשבוע שעבר את התמונות הנועזות שפורסמו בעבר ברשתות החברתיות, בהם תצלומים שבהם מופיעה סטורי בלבוש שאינו הולם, בלשון המעטה, את מי שמתיימרת להיות נציגה של המדינה שבה נשים עוטות רעלות וכיסויי גוף. עוד פרסם האתר כי ב-2009, התמודדה העיתונאית בתחרות יופי של מדינת ניו סאות וויילס והופיעה כ"מיס ההרים הכחולים".

PressTV היא רשת לוויין המשדרת מרחבי העולם תוך שהיא מתבססת בעיקר על כתבים עצמאיים, תושבי המדינות שאותן הם מסקרים. הסיבה העיקרית להיותה של הרשת האיראנית דוברת אנגלית נובעת מתעמולה, כדי לשמש שופר למסריה הרעיוניים של המהפכה האסלאמית לעולם המערבי ובכלל.

סטורי שימשה בעבר כמגישה באחת מרשתות הטלוויזיה באוסטרליה. ייתכן שמאחורי החשיפה על עברה עומדת סדרת כתבות שהגישה לאחרונה, שהתאפיינו בקו אנטי-מערבי כללי ובקו אנטי-אוסטרלי בולט. אחת מהכתבות מתחה ביקורת על הסיוע שהעניק ראש ממשלת אוסטרליה לשעבר, ג'ון האוורד, למעצמות המערב במלחמה בעיראק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully