וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לרצח בחוף אשדוד: שבעה חשודים נעצרו

רמי שני

29.4.2013 / 17:48

בקטטה שאירעה הבוקר בעיר הדרומית נדקר למוות רטה פנטהון, בן 20 מאשדוד. החשודים הם תושבי אשדוד וגדרה, ונבדקת אפשרות שאחד מהם הוא הדוקר. מעצרים נוספים צפויים

צילום: רומן ואינר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

המשטרה תבקש היום (שני) מבית משפט השלום באשקלון להאריך את מעצרם של שבעת הצעירים שנעצרו בשעות האחרונות בחשד שהיו מעורבים בקטטה שבה נדקר למוות לפנות בוקר רטה פנטהון, צעיר בן 20 מאשדוד. חקירת המשטרה מתמקדת בין היתר בהשתלשלות האירועים שהובילו לדקירות הקטלניות. צעירים מאשדוד ומגדרה ששהו בחוף מי עמי בעיר הלילה, וככל הנראה שתו משקאות אלכוהוליים, חשודים שהיו מעורבים בקטטה.

בין היתר נבחנת אפשרות שהקטטה שפרצה בשעת בוקר מוקדמת התלקחה בין חבורות יריבות. אפשרות נוספת היא שעימות התפתח בין שניים או יותר מהנוכחים, והדבר הוביל לקטטה אלימה שאליה הצטרפו תוך זמן קצר אנשים נוספים.

תושבים המתגוררים סמוך לזירת האירוע והבחינו בקטטה, קראו למשטרה ולמגן דוד אדום. צוות פרמדיקים שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של פנטהון, שנפצע קשה מאוד בכל חלקי גופו, על פי החשד באמצעות חפץ חד. הפרמדיקים טיפלו בצעיר נוסף שנמצא בגן סמוך, לשם נמלט כשהבחין לכאורה כי פנטהון צנח על הקרקע ואיבד את הכרתו. שאר החשודים במעורבות בקטטה נמלטו אף הם מהחוף, פרט לצעירה שנשארה לצד פנטהון.

חשד לרצח באשדוד: בן 25 נדקר למוות בקטטה. מערכת וואלה!
גופתו של פנטהון נמצאה בגן סמוך בעיר/מערכת וואלה!

בשלב זה, לא ברור אם האדם שאחראי לדקירות שהביאו למותו של פנטהון נמצא בין העצורים, או שהצליח לחמוק ולהסתתר מידי המשטרה. יצוין עם זאת כי בידי החוקרים פרטים של מעורבים אחרים, נוסף על אלה שכבר עוכבו או נעצרו, וההערכה היא כי צפויים מעצרים נוספים. המשטרה ממשיכה לחקור את האירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully