וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: "לא שחור ולבן" - מותו של מייקל ג'קסון

29.4.2013 / 14:38

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש ממשלת סוריה, ואהל אל-חלקי, ניצל היום מניסיון התנקשות בדמשק כאשר מכונית תופת התפוצצה בסמוך לשיירתו. הטלוויזיה הסורית הממלכתית דיווחה כי את הפיצוץ גרמו "מחבלים" - השם שנתן המשטר לקבוצות המורדים בנשיא אסד.

שלושה נערים בני 16 נעצרו אמש בחשד שהתעללו בחבריהם לפנימייה בצפון הארץ. המשטרה מייחסת לחשודים עבירות של סחיטה באיומים, שידול לסמים ותקיפות אלימות ומיניות.

ראשת מרצ זהבה גלאון קראה הבוקר ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, להורות למשטרה לפתוח בחקירה פלילית בפרשת עמנואל רוזן, ואף לזמן לחקירה את הגורמים שהיו מודעים למעשיו של רוזן. הדברים מצטרפים לדבריה של שרת המשפטים ציפי לבני כי מעשיו של רוזן הם לכאורה עבירה פלילית.

היום בלוס אנג'לס נפתח המשפט שיחקור את מותו של מייקל ג'קסון. מדובר בתביעה אזרחית שהגישה אמו של הזמר על סך 40 מיליארד דולר נגד חברה שהפיקה מסע הופעות שלו ולפי הנטען התרשלה בשמירה על בריאותו. המשפט צפוי להיות רגשי וסוער, ילדיו של ג'קסון יעידו, ואמורים להתגלות בו פרטים על חייו של הזמר.

מזג האוויר: יוסיף להיות חם עד שרבי לפחות עד סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully