וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם סיפרה לבנה שהוא סובל מסרטן "בשביל התרומות"

האם מניו ג'רזי קיבלה 3,500 דולרים מתורמים, בני משפחה וחברים להם סיפרה כי בנה בן ה-9 סובל מסרטן סופני. המשטרה מעריכה כי אף אחד לא שיער בדעתו כי מדובר בתרמית

סוזן סטילוואגון, אם בת 35 מניו ג'רזי סיפרה לבנה בן ה-9, כי הוא סובל ממחלת הסרטן. היא אף סיפרה למשפחתה ולחבריה שהמחלה בשלב מתקדם "בשביל לקבל תרומות למענו". כעת היא עומדת בפני אישומים של גניבה במרמה, זיוף, סיכון שלום ילד ושימוש בילד לביצוע עבירה פלילית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהחקירה עולה כי הילד הילד אינו סובל מאף מחלה המסכנת את חייו. סטילוואגון ובנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי החשד, סטילוואגון סיפרה לבנה כי הוא חולה בסרטן בלימפומה מסוג הודג'קין, בשלב מתקדם של המחלה, ואספה תרומות בגובה של 3,500 דולרים למענו. המשטרה סיפרה כי "לא מעט אנשים" גילו כי הם נפלו קורבן לתרמית. "סטילוואגון נתנה לבנה להאמין כי הוא סובל ממחלה סופנית", סיפרו במשטרה המקומית. "חקירת האירוע אישרה כי הילד אינו סובל מאף מחלה המסכנת את חייו".

"התקיימו אירועי צדקה למענו", סיפרה הבלשית שריל דאפי לחדשות ABC. "ככל הנראה עשרה אנשים שונים ארגנו אירועים כאלה". אמה של סטילוואגון סיפרה כי בתה עדיין לא נעצרה, מאחר והיא מתאוששת בבית חולים מטיפול פסיכיאטרי.

לדברי דאפי, אף אחד מבני המשפחה לא ידע כי מדובר בתרמית, בהם גם אב הילד. "אפשר להבין למה הוא לא הבין שהיא משקרת", סיפרה דאפי. "הוא המפרנס היחיד, נהג משאית שנוסע לפרקי זמן ארוכים. האמא הייתה אחראית על כל הפעילויות של הילדים, כך שמה שהיא סיפרה זה כל שהוא ידע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully