וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 19 שנה: נמצאה המכונית הגנובה מ"ספרות זולה"

כמעט שני עשורים לאחר שנגנב, הצליחו במשרד השריף בקליפורניה להשיב את רכב השברולט האדום שמופיע בסרט המצליח לבעליו החוקיים. "פוענח תיק גדול בהרבה ממה שחשבנו תחילה"

לזה במאי הקולנוע המהולל, קוונטין טרנטינו, לא ציפה. כלי התקשורת בארצות הברית מדווחים כי מכונית השברולט מאליבו האדומה, שנת 1964, אשר השתתפה בסרטו המצליח של טרנטינו "ספרות זולה", אותרה באזור מפרץ סן פרנסיסקו, 19 שנה לאחר שדווח שנגנבה. המכונית, אשר דמותו של וינסנט וגה, הלא הוא ג'ון טרבולטה, עושה בה שימוש במהלך הסרט, נגנבה במהלך הפקתו של סרטו המפורסם של טרנטינו בשנת 1994.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וינסנט וגה ומיה וולאס יוצאים לבלות. הרכב המדובר בסרט המדובר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שריף העיירה ויקטורוויל, אשר בקליפורניה, סיפר כי תחילה פתחה המשטרה בחקירה אודות מכונית מאליבו ישנה אשר נמצאה באזור ויקטורוויל. באמצעות המידע שהשיגו החוקרים בעניין, הצליחו לאתר מכונית דומה נוספת, באזור אוקלנד, אשר למרבה ההפתעה התגלתה כמכונית המפורסמת מסרט הקאלט של טרנטינו.

במשרד השריף בחרו להחמיא לסגן השריף קרלוס אריאטה, אשר הוביל את חקירת המקרה. "אריאטה עשה עבודה ממש טובה עם התיק הזה", אמרו שם. "הוא לקח תיק שרבים היו רואים כשולי, והתקדם איתו עד שהצליח לפצח תיק גדול בהרבה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרזת הסרט "ספרות זולה"- יש מבקרים שמשווים את השפעתו לזו של "האזרח קיין"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הערכת הרשויות בארצות הברית, הבעלים הנוכחיים של מכונית השברולט האדומה לא היה מעורב בגניבת כלי הרכב, ונראה כי הוא עצמו היה קורבן לתרמית, בה נמכר לו כלי רכב גנוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully