וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל בן 55 נפגע ממכונית בנתניה ונהרג

הגבר הלך על כביש 57 ליד מחלף נתניה, כאשר נפגע ממכונית חולפת. כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה חשדה בתחילה שמדובר בתאונת פגע וברח

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

תושב נתניה בן 55 נהרג אמש (חמישי) כשהלך על כביש מספר 57, מכיוון מחלף נתניה לאזור התעשייה הסמוך. בתחילה סברה המשטרה שמדובר בתאונת פגע וברח, בה פגעו באיש שתי מכוניות, שנהגן של אחת מהן נמלט. עם זאת, מאוחר יותר הודיעה המשטרה שלא ניתן לקבוע בוודאות שמדובר בתאונת פגע וברח ושכל הכיוונים נבדקים.

תאונת בנתניה. אפריל 2013. שלומי גבאי
זירת התאונה, אמש/שלומי גבאי

צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום התאונה החלו לבצע בהולך הרגל הפצוע פעולות החייאה ולפנותו לבית החולים כשהוא במצב אנוש, אך נאלצו לקבוע את מותו לאחר זמן קצר. בוחני אגף התנועה גובים עדויות מהנהגים שחלפו בכביש ומעדי ראייה שהיו במקום. טרם ברור אם ההרוג רק הלך בשולי הכביש, או אם לניסה לחצותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תאונת בנתניה. אפריל 2013. שלומי גבאי
פינוי גופת ההרוג/שלומי גבאי

ניב בוחבוט, חובש בכיר במד"א, סיפר: "לאחר שהתקבלה קריאה במוקד על אדם שנפגע מרכב חולף, הגענו למקום וביצענו פעולות החייאה מתקדמות בגבר שסבל מפגיעה רב-מערכתית, כשלבסוף נאלצנו לקבוע את מותו".

תאונת בנתניה. אפריל 2013. שלומי גבאי
זירת התאונה/שלומי גבאי

ביום שני שעבר נהרג מפגיעת מכונית גבריאל (גבי) לרנר, בן 47 מכרכור, בשעה שרכב על אופניו ליד מחסום ריחן שבשומרון. פרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. לרנר הותיר אחריו אישה ושתי בנות, אחת מהן חיילת. הוא הובא למנוחות בבית העלמין במושב בית עירון שבצפון ביום התאונה.

כמה שעות לאחר התאונה הסגיר עצמו הפלסטיני שנהג במכונית הפוגעת לידי המשטרה הפלסטינית והודה בביצוע הדריסה. הוא נחקר בישראל, אך הוחזר עם תום החקירה לידי המשטרה הפלסטינית. במשטרה אמרו כי האיש יזומן במידת הצורך להמשך חקירה בתיאום עם הפלסטינים וכן לבית משפט ישראלי על פי דרישת המשטרה.

(עדכון ראשון: 21:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully