וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שוטר מציל אדם מדריסת רכבת ברגע האחרון

גוסטבו צ'פארו, שוטר במשטרת העיר מדיין שבקולומביה, ביצע סיור שגרתי ברציף הרכבת. ברגע של עירנות ותושיה, זיהה אדם המנסה להשליך עצמו אל הפסים - והציל את חייו

צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

גוסטבו צ'פארו, שוטר מקומי במשטרת העיר מדיין בקולומביה היה בעיצומו של עוד יום עבודה שגרתי לכאורה. צ'פארו ביצע את סיורו היומי בתחנת הרכבת המקומית, מבלי לחשוב לרגע, שבעקבות האירועים הצפויים לו, הוא יהפוך לדמות מוכרת בקולומביה ואף ברחבי העולם.

שניות לפני פגיעת הרכבת: שוטר חילץ נוסע מהפסים. רויטרס
הרגע שהפך את גוסטבו צ'פארו לגיבור לאומי/רויטרס

בסרטון שצולם במצלמות האבטחה של תחנת הרכבת במדיין, ניתן לראות את צ'פארו (לובש וסט צהוב) מסייר לאטו על רציף הנוסעים, כאשר בשלב מסויים ניתן לראות את הרכבת מגיחה במהירות אל התחנה. בעת הגעתה של הרכבת אל רציף הנוסעים, הבחין צ'פארו באדם, הנראה מעט סהרורי, מתקדם לעבר הפסים. שבריר שנייה לפני הגעתה של הרכבת, מנסה אותו אדם לזנק לעברה, כפי הנראה במטרה לפגוע בעצמו, אך צ'פארו, שהיה דרוך ועירני, מגיב במהירות ומושך בחוזקה את הגבר ומציל את חייו.

בראיונות שהעניק לאחר מכן לכלי התקשורת בקולומביה, תיאר צ'פארו את אותו רגע כ"שגרתי" ואמר כי "זהו תפקידי להגן ולשרת את הקהילה, ואני אמשיך לעשות כן".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פבלו אסקובר ברון סמים. AP
"המלך" לשעבר של מדיין. פבלו אסקובר/AP

לאורך השנים, בעיקר בעשורים הקודמים, הייתה העיר מדיין ידועה בעיקר בגלל קרטל הסמים המפותח שלה בראשותו של עבריין העל, פבלו אסקובר. משטרת מדיין כמובן היתה עסוקה בלשמור על חיי האזרחים מפני חברי הקרטל האלים והאכזר.

כיום, 20 שנים לאחר מותו של אסקובר, אתגריה של המשטרה המקומית השתנו והפכו ל"משעממים" ושגרתיים יותר. אך, מסתבר כי גם במסגרתן של המשימות היומיומיות, מצליחים שוטרי מדיין להציל חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully