וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפאל מאשרת: עצרנו איראני עם דרכון ישראלי מזויף

המשטרה המקומית אישרה כי עצרה את האיראני מוחסין חוסרוויאן לאחר שקיבלה "טיפ" מהשגרירות הישראלית שזיהתה אותו מסתובב באזורה. "זה נושא דיפלומטי רגיש", מסרו הרשויות

משטרת נפאל אישרה הבוקר (רביעי) כי עצרה בשבוע שעבר לתשאול אזרח איראני שנשא דרכון ישראלי מזויף, זאת לאחר שקיבלו מידע מהשגרירות הישראלית בקטמנדו על אדם שמתצפת על המבנה. מדובר באישור רשמי ראשון לדיווח שפורסם לפני מספר ימים אודות האזרח האיראני.

קאש בהדור, דובר משטרת נפאל מסר היום כי האדם שנעצר עונה לשם מוחסין חוסרוויאן, והוא מוחזק במעצר בבירה קטמנדו. עוד נמסר מהמשטרה המקומית כי אין ביכולתה לחשוף פרטים נוספים מהחקירה, שכן לדבריה "מדובר בעניין דיפלומטי רגיש שעדיין נמצא תחת חקירה".

על פי דיווח שהתפרסם ביום שני בעיתון נפאלי, חוסרוויאן נעצר ב-13 באפריל וטען בחקירתו שחיפש חנות לתיקון מחשבו הנייד וכי הגיע לנפאל במטרה לעבור לאירופה ולבקש מקלט מדיני, לאחר שנתקל בקשיים כלכליים.

על פי הדיווח, החשוד – שהתגורר בבנגקוק מאז 2004 ונישא לאישה תאילנדית לפני כחמש שנים - נעצר לאחר שגורמים בשגרירות הבחינו בו עורך תצפיות על אזור השגרירות, כשידו מפת תיירים. כמו כן, דווח כי הוא נעצר כשבידו דרכון ישראלי מזויף, בו זוהה כ"אלכסנדר". עוד דווח כי המשטרה המקומית הקימה צוות חקירות מיוחד עבור המקרה, לאחר שנודע כי החשוד ערך "ביקורים תכופים וחשודים" לאזור השגרירות.

פרטי מעצרו של החשוד פורסמו, על פי הדיווח, לאחר שרעייתו ושניים מקורביו האיראנים הגיעו מבנגקוק לקטמנדו על מנת לפגוש את חוסרוויאן. על פי הדיווח, בחקירתו נחשף כי הוא עשה שימוש בדרכונו האיראני על מנת להיכנס למלזיה ב-31 במרץ, שם ככל הנראה קיבל את דרכונו הישראלי המזויף. דווח גם כי הוא ביקר לאחרונה בסרי לנקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully