וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: השניות שאחרי הפיגוע נגד הישראלים בבורגס

במצלמות האבטחה של שדה התעופה באתר הנופש נראה המחבל שניות לפני הפיגוע בו נהרגו חמישה ישראלים. עוד נראה תיעוד של הפצועים הישראים מחלצים עצמם מהאוטובוס הבוער

צילום: ערוץ 10

תיעוד הפיגוע בבורגס שבבולגריה רגע אחר רגע: מצלמות האבטחה המוצבות בשדה התעופה שבעיר הנופש תיעדו את רגע הפיגוע באוטובוס התיירים הישראלים בחודש יולי האחרון. בפיגוע נהרגו חמישה ישראלים - מאור הרוש, אליאור פרייס, איציק קולנגי, אמיר מנשה וכוכבה שריקי וכן נהג האוטובוס הבולגרי.

בתיעוד שנחשף הערב (שני) בערוץ 10 נראה רגע הפיצוץ, ושניות ההלם שלאחריו. בתמונות נראים הפצועים מחלצים עצמם מהאוטובוס הבוער, ובמיוחד את גילת קולנגי שנפצעה ומחולצת על ידי שני שוטרים מקומיים. רק מאוחר יותר, יתברר לקולנגי שבעלה איציק, נהרג בפיגוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולנגי מחלצת עצמה מהאוטובוס. רק מאוחר יותר גילתה שבעלה איציק נהרג/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לתיעוד הפיצוץ והמחבל, הערב נחשפו גם ראיות שהשיגו שירותי הביטחון בסופיה ובהם תעודת הזהות המזויפת של המחבל, שרידי חולצתו ומכשיר הטלפון הסלולרי ששימש אותו לפי החוקרים להפעלת המטען.

המפגע נלכד במצלמות האבטחה כשהוא מסתובב בטרמינל כשעל גבו תיק ובו מטען הנפץ. לאחר מכן הוא נראה יוצא אל רחבת האוטובוסים והולך לכיוון אוטובוס מספר 2 בו הטמין לבסוף את המטען הקטלני. שניות לאחר מכן נקלט רגע הפיצוץ כשאחריו מתחילה בנמל המולה גדולה. הפצועים הישראלים נראים כשהם יוצאים מתוך האוטובוס הפגוע, חלקם מתקשים לעמוד על רגליהם, פצועים ומדממים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בחודש מרץ הודיעה בולגריה כי בכוונתה לספק ראיות חדשות המצביעות על כך שארגון חיזבאללה הוא האחראי לתכנון מתקפת הטרור. זאת, במטרה לשכנע את המדינות החברות באיחוד האירופי להכיר בחיזבאללה כארגון טרור – צעד שמשמעותו איסור לקיים קשרים כלכליים עם הארגון. טרם ידוע באילו ממצאים מדובר.

בתחילת חודש פברואר הודיעה בולגריה בתום חקירה שנערכה בנושא, כי ארגון הטרור הלבנוני הוא האחראי לפיגוע באוטובוס התיירים. חיזבאללה הכחיש זאת וטען כי ישראל מנהלת נגדו מסע השמצה. ההודעה גרמה לאיחוד האירופי לשקול את צירופו לרשימת ארגוני הטרור, אך מדינות רבות גילו היסוס וטענו כי הדבר עלול להגביר את המתיחות במזרח התיכון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השניות שלאחר הפיצוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully