וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הודו סוערת לאחר אונס בת ה-5

22.4.2013 / 13:05

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מנכ"ל אל על אליעזר שקדי הבהיר כי החברה מכבדת את החלטת ממשלת ישראל באשר להסכם, אך הביע תקווה כי המדינה תשתתף במלוא הוצאות הביטחון של חברות התעופה הישראליות. יושב ראש ועד העובדים של החברה אשר אדרי איים כי השביתה תחריף אם שרי האוצר והתחבורה לא יישבו עם העובדים לדון בפרטי ההסכם.

אזרח קונגו, אריציה אקאלסונגו, הואשם היום ברצח זהבה צ'קול בדירתו של שחקן מכבי נתניה במלון כרמל בנתניה לפני כחודש. על פי כתב האישום, אקאלסונגו חנק את צ'קול בעקבות ויכוח על כסף ולאחר מכן השליך את גופתה מהחלון.

הפרקליטות צפויה להודיע בימים הקרובים על הכוונה להעמיד לדין את ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני בגין קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים. ההעמדה לדין כפופה לשימוע שייערך לליחאני.

חשוד נוסף נעצר בהודו בחשד להתעללות בבת החמש שנחטפה, נכלאה ונאנסה במשך שלושה ימים. הילדה מחלימה כעת בבית החולים לאחר שנותחה, ובהודו התגברו המחאות וההפגנות על היחס לנשים במדינה. אחת המוחות סיכמה היום: "דלהי, עיר הבירה שלנו, הפכה לבירת האונס"

מזג האוויר: מחר יהיה נאה ותחול התחממות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully