וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר החשוד העיקרי ברצח הצעיר זובידאת בחיפה

קובי מנדל

20.4.2013 / 18:38

הצעיר בן ה-17, שנעצר עם אמו בדירת מסתור, חשוד שדקר את מחרוס זובידאת בשל סכסוך שהתגלע בין אחיותיהם, בנות 13. החשוד ואמו יובאו הערב להארכת מעצר בבית משפט השלום בחיפה

המשטרה עצרה אחר הצהריים (שבת) נער בן 17 מחיפה, החשוד המרכזי ברצח הצעיר מחרוס זובידאת בן 18, שנדקר למוות אמש במהלך תגרה בין שתי משפחות שהתפתחה בעקבות סכסוך בין שתי נערות בנות 13. אמו של החשוד נעצרה עמו בדירת מסתור השייכת לקרובת משפחתם, שנעצרה גם היא. על פי החשד, השניים נמלטו מזירת הרצח. מוקדם יותר נעצרו גם אביו של הצעיר וחברו של זובידאת. המשטרה תבקש הערב להאריך את מעצרם של החשוד העיקרי וכן של אמו בבית משפט השלום בחיפה.

זובידאת נמצא מוטל בשלולית דם ברחוב מאיר בעיר, כשהוא סובל מפצעי דקירה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה - שם מת מפצעיו.

הארכת מעצר לאביו של החשוד המרכזי ברצח מחרוס זובידאת. ערן גילווארג
אביו של החשוד ברצח/ערן גילווארג

מחקירת המשטרה עולה ששתי נערות בנות 13 שלומדות יחד, הסתכסכו ביניהן בבית ספרן. בעקבות הסכסוך הגיע אמש זובידאת - אחיה של אחת הנערות, לבית משפחתה של הנערה השנייה, כשהוא מלווה בחבר בן גילו. במהלך חילופי הדברים בין שני הצעירים לבין בני משפחת הנערה, החלו על פי החשד האב, בנו בן ה-17, ואמה של הנערה להכות את השניים. חברו של זובידאת אף נפגע מאגרוף באפו. המשטרה חושדת כי במהלך העימות בין הצדדים אחיה של הנערה נטל סכין ודקר את זובידאת בגבו. הוא נמלט מהמקום יחד עם אמו ואחיותיו. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את אבי המשפחה וכן את חברו של זובידאת, שנפגע בעימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully