וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דקר למוות צעיר בחיפה בגלל ריב בין אחיותיהם

קובי מנדל

20.4.2013 / 12:33

הנרצח, בן 18, נמצא דקור בגבו ומוטל בשלולית דם ברחוב מאיר בעיר. לפי חשד המשטרה, בעקבות סכסוך בין בנות 13, הגיע הצעיר - אחיה של אחת הבנות - לבית הנערה השנייה, ונרצח

סכסוך בין נערות הגיע לרצח: המשטרה עצרה הלילה (שבת) בחיפה שני חשודים, צעיר בן 18 ואדם בן 50, במעורבות ברציחתו של מחרוס זובידאת בן ה-18, שנמצא דקור ומוטל בשלולית דם ברחוב מאיר בעיר. זובידאת פונה לבית החולים רמב"ם בעיר, שם מת מפצעיו. מחקירה ראשונית עולה שהרקע לרצח הוא עימות בין שתי נערות שהפך לתגרה אלימה בין שתי משפחות. המשטרה תבקש הערב להאריך את מעצרם של השניים בבית משפט השלום בחיפה.

מחקירת המשטרה עולה ששתי נערות בנות 13 שלומדות יחד הסתכסכו ביניהן בבית ספרן. בעקבות הסכסוך הגיע אמש זובידאת, אחיה של אחת הנערות, לבית משפחתה של הנערה השנייה, כשהוא מלווה בחבר בן גילו. במהלך חילופי הדברים בין שני הצעירים למשפחת הנערה, החלו על פי החשד האב, בנו בן ה-18, ואמה של הנערה להכות את השניים מכות נמרצות וחברו של זובידאת אף נפגע מאגרוף באפו.

דקירה בחיפה 19.4.13. ערן גילווארג
במהלך חילופי הדברים בין שני הצעירים למשפחת הנערה, החלו על פי החשד האב, בנו בן ה-18, ואמה של הנערה להכות את השניים. זירת הרצח/ערן גילווארג

לפי החשד, במהלך העימות אחיה של הנערה נטל סכין ודקר את זובידאת בגבו. הוא נמלט מהמקום יחד עם אמו ואחיותיו. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את אב המשפחה וכן את חברו של מחרוס, שנפגע בעימות. המשטרה תבקש הערב להאריך את מעצר השניים. בד בבד נמשכות הסריקות בניסיון לאתר את החשוד המרכזי ברצח, שנמלט.

הלילה נדקר גם צעיר בן 22 בפלג גופו התחתון ונפצע בינוני. צוות מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא. בליל רביעי אדם כבן 50 נדקר בשדרות ויצמן בקריית ים. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום טיפלו בפצוע ופינה אותו במצב קל לבית החולים רמב"ם עם פצע דקירה בידו. נסיבות האירוע נחקרות. לפני שבוע נפצעו שני בני אדם באורח קשה ובינוני כתוצאה מדקירה בקטטה שפרצה במועדון ברחוב הרצל בחיפה. הם פונו לבית החולים רמב"ם בעיר לקבלת טיפול רפואי. בסריקות שערכה המשטרה נעצרו חמישה בני אדם החשודים במעורבות במעשה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully