וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב יריות בעיירה - מעצר החשודים בבוסטון בשלבים

קרב יריות והרג שוטר במכון הטכנולוגי החשוב בעולם, חטיפת רכב באיומי אקדח, מפגש קטלני נוסף עם כוחות המשטרה, אחד החשודים נורה למוות והשני נמלט - אירועי הלילה בבוסטון

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

ניסיון מעצר באוניברסיטה היוקרתית, ירי בשוטר, מרדף, חיסול ושוב מרדף - זה סיכום ביניים של אירועי הלילה (שישי) בבוסטון מסצ'וסטס שבסופם מוטלות, נכון לשעה זו שתי גופות - אחת של חשוד בהנחת מטען בפיגוע במרתון ביום שני השבוע ושוטר שביקש לעוצרו.

מסיבת עיתונאים של הבולשת האמריקאית, 17:00 שעון החוף המזרחי (חצות שעון ישראל) - סוכני האף-בי-איי מפרסמים לראשונה תמונות של שני החשודים בהנחת המטענים בפיגוע במרתון בוסטון. ריצ'רד דולורייה, סוכן הבושלת שהופקד על הפרשה הזהיר: "החשודים ככל הנראה חמושים ומסוכנים מאוד. אסור ליצור עמם קשר. אם אתם יודעים משהו על זהותם, צרו קשר עם המשטרה. איתור החשודים הוא בעדיפות ראשונה".

שני החשודים בפיגוע במרתון בוסטון. רויטרס
"חשוד מספר 2"/רויטרס

שוד מזויין בחנות מכולת, 22:00 שעון החוף המזרחי (5:00 שעון ישראל) - חשוד מספר 2 הגיע לחנות 7/11 בקיימברידג' ושדד אותה באיומי אקדח.

ירי באוניברסיטה, 22:30 שעון החוף המזרחי, (5:30 שעון ישראל) -ככל הנראה העימות באוניברסיטת MIT התרחש בעקבות השוד המזויין במכולת הסמוכה. על פי הדיווחים המגיעים מארה"ב, השניים ירו למוות בשוטר, עצרו כלי רכב שחלף ברחוב וחטפו את הרכב באיומי אקדח. שוטרים שהוזעקו לאוניברסיטה בעקבות הירי ביצעו מספר מעצרים במקום, אולם לא של החשודים עצמם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
החשוד בהנחת המטענים בבוסטון שנמלט. רויטרס
חשוד מספר 2 - נקלט במצלמות -ונמלט/רויטרס

בדרך לווטרטאון - שני החשודים נמלטים מקמפוס האוניברסיטה לעיירה סמוכה - ווטרטאון - כ-12 קילומטרים מהקמפוס בקיימברידג'. המשטרה פותחת במצוד נרחב אחרי שני החשודים - שבאותה הנקודה עדיין לא ברור האם הם קשורים לפיגוע במרתון. על פי אחד הדיווחים, במהלך מנוסתם, משליכים החשודים מטעני-נפץ ממכוניתם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפת האירועים בבוסטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרב יריות בעיירה השקטה - כוחות משטרה רבים המוזרמים למקום, על פי אחד הדיווחים כ-900 אני רשויות אכיפת החוק, מצליחים לאתר את החשודים לאחר שאחד החשודים נקלט בחנות של רשת מכולות פופולרית. השוטרים מנסים לעצור את החשודים, ועדיין לא ברור מדוע נפתח קרב היריות.

חשוד בפיגוע ובירי בבוסטון נורה למוות על ידי המשטרה. רויטרס
שוטרים בווטרטאון/רויטרס

חשוד פצוע, חשוד בורח - "חשוד מספר 1", כפי שהוגדר על ידי הבולשת האמריקאית, נפצע באורח קשה בקרב היריות, מובהל לבית החולים ושם מת מפצעיו. חברו, "חשוד מספר 2" - נמלט. המשטרה פותחת במצוד מנרחב אחרי החשוד שנמלט ומודיעה לכל אנשי העיירה: אל תצאו מהבתים, ואל תפתחו דלתות אלא לשוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully