וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידון העצמאות: רק 3 מתוך 10,000 סיימו ללא טעות

בשבוע האחרון השתתפו אלפי גולשי וואלה! ופייסבוק בחידון "דמוקרט-טריוויה" של המכון הישראלי לדמוקרטיה. השאלות היו כלל לא קלות, ורק המובחרים נכנסו להיכל התהילה

המשחק ששיגע את הגולשים: במהלך יום העצמאות השתתפו 6,160 גולשים במשחק "דמוקרט-טריוויה" - חידון הטריוויה הענקי שבדק את הידע שלכם בכל מה שקשור למדינת ישראל - מפוליטיקה וצבא ועד תרבות וספורט. רבים מהגולשים לא הסתפקו במשחק אחד, וחלקם אף ניסו שוב ושוב - ובסך הכל נערכו 10,742 משחקים, ממוצע של כ-1.7 משחקים לגולש.

דמוקרט-טריוויה - שחקו במשחק ובחנו את הידע שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החידון אינו פשוט כלל, כך יעידו רוב המשתתפים. הוא כולל 287 שאלות שמופיעות בסדר אקראי, כש-15 שניות בלבד מוקצבות לתשובה. מי שצבר שבע טעויות סיים את המשחק, ואם רצה לשפר את התוצאה - היה עליו להתחיל משחק חדש. היו מי שלקחו את ההזדמנות הזו בשתי ידיים, ושיחקו שוב ושוב. אף שרוב המשתתפים הסתפקו בפעם אחת, היה מיעוט של "משתמשים כבדים": 12% מהמשתתפים שיחקו 10 פעמים ויותר.

בסופו של דבר, מתוך אלפי השחקנים, רק שלושה הצליחו לענות נכונה על כל השאלות - ושלושתם עשו זאת אחרי עשרות נסיונות, שבמהלכם הצליחו אט-אט לשפר את הישגיהם. למעשה, רוב המשתתפים שהצליחו להיכנס ל"היכל התהילה" (40 הראשונים)היו מבין ה"משתמשים הכבדים". לכן ההישג המרשים ביותר הוא דווקא של האיש במקום השישי - דני כהן, שענה נכונה על 286 שאלות (טעות אחת בלבד) - וזאת לאחר שלושה נסיונות בלבד! משתתף בולט נוסף הוא אלי מזוז שבמקום השביעי עם שלוש טעויות בלבד (284 נקודות) - הישג אליו הגיע בנסיונו החמישי.

מן העבר השני, שיאן ההשתתפות שיחק לא פחות מ-109 משחקים - אבל זה לא עזר לו במיוחד. הישג השיא שלו היה 62 נקודות בלבד.

רוצים להשתתף גם כן? המשחק עדיין זמין וממתין לכם. כנסו כאן

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully