וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 15 נעצר בחשד שאנס תיירת שיכורה באילת

רמי שני

14.4.2013 / 0:11

הנער חשוד שהשאיר את התיירת האמריקאית, שאסף טרמפ יחד עם אדם נוסף, במקלט בעיר כשהיא שיכורה, חזר לשם בשעת לילה ואנס אותה. הוא נעצר במקום עבודתו בחברת משלוחים בעיר

נער בן 15 תושב אילת, נעצר שלשום (שישי) בחשד שאנס תיירת מארצות הברית, בת 29, בעת שהייתה שיכורה. צעיר בן 25 שנעצר עמו, שוחרר אמש כיוון שבחקירתו התברר כי אינו מעורב בביצוע האונס. הנער הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באילת. על פי החשד, התיירת השוהה בישראל במסגרת התנדבות באחד מקיבוצי חבל אילות שבדרום, בילתה בליל חמישי עם חבריה באילת. כשביקשה לחזור לקיבוץ שבו היא מתגוררת, היא המתינה לטרמפ במרכז העיר. הצעיר והנער שהבחינו בה אספו את התיירת שהייתה תחת השפעת אלכוהול למכוניתם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעיר והנער שהבחינו בה אספו את התיירת שהייתה תחת השפעת אלכוהול למכוניתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הנסיעה הם עצרו ליד מקלט בעיר, הכניסו אותה לשם ואמרו לה כי יאספו אותה בשעות הבוקר ויחזרו אותה לקיבוץ, כשיסיימו את סידוריהם. המשטרה חושדת כי הנער חזר בשעות הלילה למקלט ואנס את התיירת. כשעזב את המקום, נמלטה האשה מהמקלט. נהג מונית שהבחין בה ניגש אליה והזעיק את המשטרה. שוטרי תחנת אילת שחקרו את נסיבות המקרה גילו כי המכונית שבה נסעו השניים שייכת לחברת משלוחים. בשעות הבוקר ארבו השוטרים לשניים במקום עבודתם, ועצרו אותם.

ביום שני שעבר נעצר טדי נס, תושב חולון בן 42, בחשד שאנס ילדה בת 11, צילם את המעשים והפיץ אותם באינטרנט, מחר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. לנס מיוחסות גם עבירות של סחר בבני אדם, אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה, ייצור, פרסום והחזקת חומר תועבה בדמות קטין. מחקירתו עולה כי נס ביצע עבירות מין חמורות בכפייה ובאיומים כלפי ילדה בת 11, תושבת גיאורגיה, אותה פגש בבתי מלון וביצע את המעשים בנוכחות אמה, החשודה כי שיתפה עמו פעולה בתמורה לתשלום. נס חשוד כי את תמונותיה של הילדה ותיעוד המעשים עמה הוא הפיץ ברשת וכן מכר את המדיה לאתרים ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully