וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אזרח זר אנס עובדת זרה בחניון בתל אביב

גלעד גרוסמן

12.4.2013 / 15:59

על פי האישום, אזרח זר בן 23 התנפל על האישה בת ה-37 בעת שהלכה ברחוב בשעת לילה, גרר אותה אל החניון ושם הכה ואנס אותה. "מעשיו מעידים על אכזריותו ומסוכנותו"

אזרח זר מסודן בן 23 הואשם היום (שישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב באונס של עובדת זרה מהפיליפינים לפני כשבועיים וחצי בתל אביב. על פי כתב האישום, האישה, בת 37, הלכה ברחוב וולפסון בשעת לילה, כאשר הנאשם הגיח מאחור, הכה אותה וגרר אותה לחניון עפר סמוך. היא התנגדה למעשים וקראה לעזרה, ואף הכתה אותו בראשו באמצעות אבן. הוא נאשם כי הכה אותה בתגובה בפניה וגרם לה לשבר בארובת העין ולאובדן שיניים. לאחר מכן הוא אנס אותה ונמלט.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי הנאשם נעצר לפני כשבוע האונס, וכי זרעו נמצא על גופה ומכנסיה של העובדת הזרה. הפרקליטות מבקשת לזמן את המתלוננת ואת חלק מהעדים בתיק, עובדים זרים, לעדות מוקדמת, כדי שיוכלו להעיד במשפט לפני שתסיים אשרת השהייה שלהם בישראל. הנאשם מכחיש את האונס וטוען כי באותו זמן שהה בגדרה.

"המשיב ביצע עבירת אינוס חמורה, תוך כדי שימוש באלימות, כלפי מתלוננת אשר אינה מוכרת לו, עת הלכה בגפה ברחוב בתל אביב בשעת לילה מאוחרת", נכתב בבקשת המעצר. "מעשיו של המשיבים מעידים על אכזריותו ומסוכנותו, הן הכללית והן המינית, כלפי כלל ציבור הנשים בארץ".

בחודש שעבר נחשד נתין זר מסודן, בן 22, שפרץ לדירה בשכונת יד אליהו בעיר וניסה לתקוף ילדה בת שמונה. על פי החשד, הוא נכנס לבית דרך חלון המטבח, פנה לחדר בו ישנה הילדה וניסה לתקוף אותה מינית. האם, שהתעוררה מהרעש נכנסה לחדר, אז התנפל עליה הפורץ ודקר אותה. מיד לאחר מכן התעורר אב המשפחה, הכה את הפורץ והצליח להשתלט עליו. האם ובתה פונתה לבית החולים וולפסון. האזרח הזר פונה לבית החולים איכילוב במצב קשה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully