וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת בת שנה נהרגה בנגב; חשש שטבעה בגיגית בבית

רמי שני

12.4.2013 / 11:18

בני משפחתה של התינוקת, בת 16 חודשים, הבהילו אותה לתחנת מד"א ללא דופק או נשימה. שם ביצעו בה מאמצי החייאה מתקדמים והעבירו אותה לבית החולים סורוקה שם נקבע מותה

תינוקת בת 16 חודשים, בת למשפחה מהפזורה הבדואית בנגב מתה הבוקר (שישי) בבית החולים סורוקה בבאר שבע, לאחר שלפי בני משפחתה היא טבעה בגיגית מים בביתה. בני המשפחה הבהילו את התינוקת תחילה לתחנת מגן דוד אדום ברמת חובב, כשהיא ללא דופק וללא נשימה. פרמדיקים של מד"א ביצעו בה מאמצי החייאה מתקדמים והחישו אותה לחדר הטראומה בבית החולים, שם נקבע מותה.

נפילת רקטה בעין השלושה , נובמבר 2012. יותם רונן
התינוקת הובהלה לבית החולים סורוקה שם נקבע מותה/יותם רונן

ביום שני נהרגה ילדה בת שלוש, אף היא תושבת הפזורה הבדואית בנגב, לאחר שנפלה מנדנדה ונחבטה בראשה על ידי אחד מעמודיה. הילדה הובהלה לחדר מיון קדמי בערד, שם ניסו להציל את חייה, אך נאלצו לקבוע את מותה. גופתה תועבר לבדיקה במכון לרפואה משפטית.

יממה קודם לכן נמחץ ילד בן שבע למוות ממסגרת של חלון שנפלה עליו במסגרייה ברהט. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי הוא שהה בשטח מסגרייה מקומית, בסביבת אחסנה של חלונות ברזל האמורים לשמש כחלונות בחדרים ממוגנים. מסיבה שטרם הובררה נפלה על ראשו מסגרת אחד החלונות ומחצה אותו. הוא חולץ וטופל בידי צוות של מגן דוד אדום. ניסיונות ההחייאה שביצעו בו אנשי הצוות לא צלחו והם נאלצו לקבוע את מותו. חקירת נסיבות האירוע נמשכת בתחנת המשטרה ברהט.

לקריאה נוספת
אסון ברהט: בן 7 נמחץ למוות ממסגרת חלון שנפלה

  • עוד באותו נושא:
  • טביעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully