וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד באשדוד: אם ניסתה להטביע בנה הפעוט ולהתאבד

רמי שני

11.4.2013 / 10:35

על פי החשד, האם נכנסה עם בנה בן השלוש למי הים, לאחר שחתכה את ורידיה. שוטר סיור שהיה במקום הבחין בה וקרא לה לצאת מהמים. הפעוט הועבר לשירותי הרווחה

אם מאשדוד, בשנות ה-30 לחייה, חשודה כי ניסתה אתמול (רביעי) לרצוח את בנה בן השלוש ולהתאבד. על פי החשד, היא נכנסה עם בנה הפעוט לים בניסיון להטביע אותו, לאחר שחתכה את ורידיה. שוטר סיור אשר היה בקרבת מקום הבחין באישה וקרא לה לצאת מהמים. האישה יצאה מהמים כשבנה בזרועותיה המדממות. היא קיבלה טיפול רפואי והובאה יחד עם בנה אל תחנת המשטרה. הפעוט יצא ללא פגע והוא הועבר לטיפול רשויות הרווחה.

סגן ניצב נועם שקם, מפקד משטרת אשדוד,מסר כי האם מכחישה שניסתה לפגוע בילד. היא סיפרה שהיא סובלת ממצוקות, בהן כלכליות, וכי הילד הורחק ממנה באמצעות הרווחה והועבר למשמורת של סבתו. האם מובאת הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון.

ביום שלישי נעצרה תושבת ירושלים בת 47 על ידי חוקרי מרחב מוריה לאחר שהגיעה לתחנת המשטרה וסיפרה כי ניסתה להטביע בים את בתה בת ה-13 ובמקרה אחר לשפוך עליה מים רותחים, ניסיונות אשר לא צלחו. בתה שנמצאת במשפחה אומנת אישרה את החשדות. מעצרה של האישה, שככל הנראה מעורערת בנפשה, הוארך בשלושה ימים.

לפני כארבע שנים נגזרו שמונה שנות מאסר על אולגה בוריסוב, שהודתה והורשעה במסגרת הסדר טיעון בהריגת בנה אלון בן הארבע. לפי כתב האישום שהוגש נגדה בסוף אוגוסט 2008, לקחה בוריסוב את בנה אלון לחוף ימה של בת ים בשעה 1:00 לפנות בוקר, ובעודו ישן הכניסה אותו למים והטביעה אותו. במקור היא הואשמה ברצח, אולם הפרקליטות הסכימה להמיר את העונש להריגה בשל מצבה הנפשי של בוריסוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully