וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר הכדורגלן החשוד ברצח הצעירה בנתניה

8.4.2013 / 19:43

הכדורגלן החשוד ממשיך לדבוק בגרסה שלפיה נכח בחדר בזמן המריבה, אך לא הבחין ברציחתה של זהבה צ'קול. מהומה החלה כאשר בני משפחתה השליכו לעברו נעליים וטלפון סלולרי

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בית משפט השלום בכפר סבא האריך היום (שני) בארבעה ימים נוספים את מעצרו של הכדורגלן החשוד במעורבות ברצח זהבה צ'קול במלון כרמל בנתניה. מהדיון עלה כי אריציה אקאלסונגו, החשוד העיקרי שהודה בשבוע שעבר ברצח, התנצל בפני חברו הכדורגלן על כך שיומיים קודם לכן האשים אותו במעשה. הכדורגלן מצדו המשיך לדבוק בגרסתו, ולפיה הוא לא הכיר את המנוחה צ'קול, ופגש אותה 24 שעות בלבד לפני שגופתה נמצאה בדירתו.

שחקן מכבי נתניה החשוד ברצח מובל להארכת מעצר. דרור פיקלני
הכדורגלן החשוד בבית המשפט בכפר סבא, היום/דרור פיקלני

סנגורו של הכדורגלן, עורך דין גיא עין צבי מהסנגוריה הציבורית, טען כי המשטרה ממשיכה להחזיק בחשוד רק כיוון שהיא לא מאמינה שהיה בחדר בזמן המריבה שבעקבותיה בוצע הרצח, אך לא שמע ולא ראה דבר מהנעשה במקום.

במהלך הדיון הניפה אמה של צ'קול את תמונת בתה והציגה אותה לשופטת, תוך שהיא מסבירה כי מאז הרצח עולמה שחור. בני משפחתה של צ'קול אף קראו קריאות לעבר החשוד וזרקו לכיוונו נעליים וטלפון סלולרי, דבר שגרם למהומה באולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סנגורו של החשוד ביקש מבית המשפט לאפשר לו, כחלופה למעצר, לשהות תחת שמירה של חברת אבטחה שעובדת עם קבוצת הכדורגל שבה הוא משחק, בדירה שהקבוצה תספק לו. השופטת דנה מרשק-מרום החליטה לדחות את הבקשה ולהאריך את מעצרו. "מצאתי כי קיימת תשתית ראייתית הקושרת את החשוד לביצוע העבירה המיוחסת לו במידה המקימה חשד סביר", קבעה השופטת. "נתתי דעתי לטיעוניו המלומדים של הסנגור ולשלב בו מצויה החקירה. יחד עם זאת, נוכח ההבהרות שנתקבלו וההשלמות הנחוצות, יש לאפשר למשטרה להמשיך בחקירה בעוד החשוד במעצר".

בתום הדיון הביע עו"ד עין צבי צער על ההחלטה, ואמר כי על אף שהמשטרה לא מטיחה בחשוד האשמות וכי אם יש כאלה טיבם לא ברור כלל, מעצרו הוארך פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully