וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הצעירה בנתניה: אחד החשודים הודה במעשה

אריציה אקאלסונגו הודה בפני החוקרים כי הוא זה שרצח את זהבה צ'וקול ביום חמישי במלון "כרמל" עקב סכסוך כספי. שחקן הכדורגל של מכבי נתניה שחשוד במעורבות במעשה עדיין עצור

צילום: אבי כהן, דניאל בוק, שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

אריציה אקאלסונגו, אחד החשודים במעורבות ברצח הצעירה זהבה צ'וקול בת ה-20 במלון כרמל בנתניה, הודה היום (שלישי) במעשה ושחזר את הרצח. מחקירת המשטרה עלה כי הרקע לרצח הוא סכסוך כספי בין השניים. חברו של אקאלסונגו, שחקן זר מקבוצת הכדורגל מכבי נתניה, עדיין עצור בחשד למעורבות ברצח, אך חלקו בפרשה עדיין לא ברור.

למרות ההודאה, במשטרה יבקשו מחר מבית משפט השלום בכפר סבא להאריך שוב לא רק את מעצרו של אקאלסונגו אלא גם את של השחקן - שמכחיש בתוקף כל מעורבות בפרשה. "אנחנו נבקש הארכה כדי להמשיך ולבדוק את מידת מעורבתו של השחקן", אמר היום גורם בכיר המעורה בחקירה. במשטרה יטענו בפני בית המשפט שיש להאריך את מעצרו של השחקן לכל הפחות עד קבלת תוצאות המעבדה בנוגע לדי-אן-אי שנמצא על המנוחה. ההערכות הן שתוצאות המעבדה יגיעו בסוף השבוע או לכל היותר בתחילת השבוע הבא.

הכדורגלן החשוד במעורבות ברצח זהבה צ'וקול לא שוחרר למעצר בית. אבי כהן
הכדורגלן החשוד במקרה הרצח/אבי כהן

ביום שישי האחרון טען אקאלסונגו בפני החוקרים כי לא נכח במלון בשעה ששחקן הכדורגל הזר, חנק את צ'וקול. הוא סיפר כי כאשר הגיע למקום, סייע לחברו להיפטר מגופתה של צ'וקול. בנתיחת הגופה התגלו סימני חניקה, ובמשטרה בחנו אפשרות לפיה החשודים ניסו לביים את התאבדותה. "שלא ישחררו את הרוצח של בתי, מה הוא עשה לה, לילדה האהובה שלי, החייכנית שלי, שלא ישחררו אותו", אמרה ביזאוי, אמה של הצעירה.

בסוף השבוע הפך בית משפט השלום בפתח תקווה את ההחלטה של המחוזי, והאריך בשבעה ימים את מעצרו של השחקן החשוד. "יש ברשימת פעולות החקירה פעולות שלא ניתן לבצען אלא כאשר המשיב במעצר", אמר השופט, "כך גם יש בהחלט חשש לשיבוש ובשל העובדה שמדובר באזרח זר, יש בהחלט חשש להימלטות מן הדין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ח"כ פנינה תמנו?שטה ובעלי מכבי נתניה  גיל לב בדיון בהארכת מעצר החשוד במעורבות ברצח צעירה בנתניה. יותם רונן
נשיא מכבי נתניה גיל לב וח"כ פנינה תמנו-שטה בדיון בבית המשפט בנוגע לרצח זהבה צ'וקול/יותם רונן

סנגורו של השחקן החשוד, עורך דין גיא עין צבי, טען כי אין סיבה להשאירו במעצר. "'הראיות שיש נגד המשיב, ש-24 שעות קודם לכן ראה כנראה את המנוחה בדירה כשהיא הייתה בכלל בקשר עם הבחור האחר, ולא במקרה הבחור האחר, אינן מוצקות", אמר, "אין סיבה להמשיך ולעצור אותו". בתום הדיון שנערך ביום שישי אמר עין צבי כי החלטתו של השופט לא התייחסה לראיות בתיק, שלדבריו אינן קושרות את לקוחו למעשה, אלא לחומרת המעשה ולפעולות החקירה שנדרשות עוד לבצע בתיק.

אמה של זהבה צ'וקול שנרצחה במלון כרמל בנתניה. שלומי גבאי
אמה של צ'וקול אוחזת בתמונת בתה/שלומי גבאי

יצוין כי מהחקירה עלה שאקאלסונגו, עובד המלון, ניהל קשר רומנטי עם צ'וקול למרות ההתנגדות מצד משפחתה. על פי עדויות של שכנים של משפחת צ'וקול, בבוקר של הרצח נשמעו צעקות סמוך לביתה, והנרצחת עזבה את בית אמה במכונית שאספה אותה כשהיא נסערת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully