וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: דרעי גינה חרדים שחגגו אתמול בבירה

8.4.2013 / 15:43

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יושבת ראש האופוזיציה שלי יחימוביץ' ואישים נוספים השתתפו היום (שני) במעמד הקראת שמות קורבנות השואה במשכן הכנסת. קודם לכן הניח שר החוץ האמריקני ג'ון קרי זר פרחים ב"יד ושם", שם גם התקיים בצהריים טקס האזכרה המרכזי ליום השואה. את היום ינעלו טקסים בקיבוצים יד מרדכי ולוחמי הגטאות.

חבר הכנסת אריה דרעי גינה את מעשיה של קבוצת חרדים שבחרה אתמול לחגוג עם מנגלים בערב יום השואה, בגן סאקר בירושלים. בהודעה שפרסם דרעי נכתב "אני חש זעזוע עמוק מהמעשים. מספר בני נוער בחרו להכתים ציבור שלם ובחוסר רגישות קיימו אירוע שאינו הולם את היום הזה".

מכונית תופת התפוצצה בצהריים בלב העיר דמשק וגבתה את חייהם של לפחות חמישה עשר בני אדם. תושבת באזור מסרה לסוכנויות הידיעות כי מדובר בפיצוץ העז ביותר שנשמע בתחומי הבירה מאז החלה מלחמת האזרחים.

ראש ממשלת בריטניה לשעבר, מרגרט תאצ'ר, הלכה היום לעולמה בגיל 87. תאצ'ר זכתה לכינוי "אשת הברזל" והייתה ידועה בתמיכתה בליברליזם ובכלכלת שוק חופשי. בשנים האחרונות סבלה ממחלת האלצהיימר.

מזג האוויר: בשעות האחרונות שורר אובך בעקבות ענן אבק שחדר לאזור. מחר יהיה מעונן חלקית ותורגש התקררות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully