וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר חשוד שצילם והפיץ תמונות חושפניות של בת 11

8.4.2013 / 14:26

לפי החשד הגבר הפיק והפיץ תכני פדופיליה ברחבי העולם, והוא נעצר אחרי שהחוקרים התחקו אחריו באינטרנט. המשטרה בודקת אם קטינות נוספות נפגעו ממעשיו

תושב חולון בן 42 נעצר הבוקר (שני) בחשד שייצר והפיץ תכנים פדופיליים ברחבי העולם. על פי החשד, הוא נהג לצלם ילדה בת 11 תמונות בעלות אופי מיני ולאחר מכן מכר את התמונות לקונים במדינות שונות. במשטרה לא שוללים את האפשרות שילדות נוספות נפלו קורבן למעשים. החשוד נעצר בתום חקירה סמויה שנמשכה מספר חודשים, בשיתוף גורמי אכיפה בחו"ל ורשת האינטרפול. מעצרו הוארך היום בתשעה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון.

במשטרה נוקטים משנה זהירות בנוגע לפרטי הפרשה, שחקירתה החלה לפני שלושה חודשים, אז הגיע למשטרה מידע מודיעיני בנוגע לתמונות שלפי החשד מיוצרות בישראל ומציגות ילדה בת 11 במצבים מיניים. החקירה מתנהלת במפלג עבירות המחשב בלהב 433 ובשיתוף המחלקה הבינלאומית בפרקליטת המדינה וגורמי אכיפה בחו"ל, בהם רשות המכס וההגירה של ארצות הברית והאינטרפול. זהות הילדה שצולמה ידועה למשטרה.

במסגרת מלחמתו של האינטרפול בתופעת הפדופיליה הבינלאומית, מרוכז חומר מצולם בו מנוצלים ילדים מינית, ונערך מעקב אחר המפיצים. במקרה הנוכחי, התבצעה ההפצה, על פי החשד, לקונים ברחבי העולם. לצורך כך נעשה שימוש באתרים פדופיליים ברשת האינטרנט, כאלה שלא יעלו במנועי החיפוש המקובלים, או באמצעות משלוח דואר של מדיה דיגיטלית, כגון תקליטורים או התקן חיצוני (דיסק-און-קי).

היום הפכה החקירה לגלויה, עם מעצרו של החשוד. ובמקביל פשטו בלשים על ביתו, והחרימו מחשב, מצלמות ומדיות דיגיטליות. כעת תבדוק המשטרה האם מה שנתפס מכיל חומרים נוספים. החשוד יובא אחר הצהריים לבית משפט השלום בראשון לציון, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. במקביל לחקירה שבמרכזה המפיץ הישראלי, מתקיים מצוד אחר החשודים שרכשו את החומר האסור, ונבדק אם החשוד צילם ילדות נוספות והפיץ את תמונותיהן.

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully