וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר מהכלא וחזר לסורו: פדופיל נאשם בעבירות מין

גלעד גרוסמן

23.10.2012 / 10:45

שלום פריד מבני ברק, שנידון בעבר ל-9 שנות מאסר נאשם כי שידל נערים לקיים יחסי מין וביצע בהם מעשי סדום. "הימצאותו שלא מאחורי סורג ובריח מהווה סכנה לכלל ציבור הקטינים"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד שלום פריד, בן 39 מבני ברק, הנאשם בביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בקטינים. פריד, פדופיל מורשע שנידון בעבר לתשע שנות מאסר, החל בביצוע המעשים זמן קצר לאחר ששוחרר מהכלא.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ארז ריכטנברג מפרקליטות מחוז תל אביב, לאחר שחרורו מהכלא הוטל על פריד צו פיקוח מפני עברייני מין, שאסר עליו לשהות לבד עם קטינים לתקופה של חמש שנים. למרות זאת, מספר חודשים לאחר ששוחרר ממאסר החל לפריד לקיים יחסי מין עם נערים בני 14-16 תמורת תשלום.

לטענת הפרקליטות, במשך קרוב לשנתיים נפגש פריד כמעט מדי יום עם נער בן 15 וקיים עמו יחסי מין בביתו, במקום עבודתו, בבתי מלון באזור המרכז ובמקומות נוספים. פריד שילם לקטין 100 עד 300 שקלים בעבור כל מפגש מיני. באחד המפגשים אף הזמין פריד יצאנית לחדר המלון שבו נפגש עם הנער, והיא קיימה יחסי מין עם הקטין. בחודש יולי האחרון יצאו פריד והקטין לחופשה משותפת במלון באילת, כאשר ההוצאות השונות בגין החופשה שולמו על ידי פריד.

"אינו שולט ביצריו המיניים"

עוד נטען בכתב האישום, כי פריד נפגש מספר פעמים עם נער בן 14, ושילם לו 100-200 שקלים עבור קיום יחסי מין. בנוסף, הוא נפגש מספר פעמים עם נער אחר במלונית ברמת גן, ונהג לקיים יחסי מין עמו ועם יצאנית שהזמין למפגשים. פריד נאשם בביצוע מעשי סדום וניצול קטינים לזנות, וכן בניסיון לבצע מעשי סדום ומעשים מגונים במספר נערים נוספים.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "הנאשם הפר ברגל גסה, ובמשך תקופה ארוכה את תנאי הפיקוח, שב ונפגש עם מספר רב של קטינים, הדיח את חלקם לקיים עמו מפגשים מיניים, תוך שהוא משלם להם כספים רבים, ואילו בעניינם של קטינים נוספים, ניסה המשיב, לממש את תאוותיו המיניות, ללא הסכמתם של אלו", נכתב בבקשת המעצר. "מעשיו אלו של המשיב מעידים כי אינו שולט ביצריו המיניים, ועל כן הימצאותו שלא מאחורי סורג ובריח, מהווה סכנה לכלל ציבור הקטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully