וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדופיל מהצפון נאשם שחטף ילד וביצע בו מעשה סדום

קובי מנדל

7.7.2011 / 16:00

תושב אום אל-פחם נאשם כי חטף את הילד, שסירב להתלוות אליו, קשר אותו בידיו וברגליו והביאו לביתו, שם ביצע בו את המעשים. הנאשם ריצה בעבר מאסר בן 4 שנים בגין עבירות דומות

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד מוחמד מחאג'נה, תושב אום אל-פחם בן 28, שנאשם שחטף ילד בן שמונה שהסתובב ברחוב בעיר, הוביל אותו לביתו ושם ביצע בו מעשה סדום. מחאג'נה נאשם בביצוע עבירות של חטיפה לשם ביצוע עבירת מין ומעשה סדום בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום, באחד הימים בחודש שעבר, בשעת ערב מאוחרת, הבחין מחאג'נה בילד בן שמונה שהתהלך ברחוב וביקש ממנו שיתלווה אליו. הילד סירב וברח מהמקום. מחאג'נה החל לרדוף אחרי הילד, תפס אותו, קשר אותו בידיו וברגליו, נשא אותו על כתפו והכניס אותו לביתו. מחאג'נה נאשם כי כשהגיע לביתו, השכיב את הילד על מיטתו, הפשיט אותו וביצע בו מעשה סדום בכוח.

בעת ביצוע העבירות, מחאג'נה היה תחת פיקוח, לאחר שריצה עונש מאסר בן ארבע שנים בגין עבירות מין בקטינים. יש לציין, כי העבירות בוצעו זמן קצר מאוד לאחר תום תקופת מאסר על תנאי שהוטל עליו בגין העבירות שביצע. פרקליטות מחוז חיפה, באמצעות עו"ד ראניה סרוג'י, הגישה בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד באותו נושא:
אישום: הטריד מינית מעל אלף קטינות באינטרנט
מטפל בהוסטל אנס מטופלת בת 18, שנדבקה באיידס
אישום: בן 53 ביצע עבירות מין בילדים ובבני נוער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully