וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם חשף ישבנו לפלסטינים בחברון ונשלח למחבוש

יהושע בריינר

7.4.2013 / 15:08

הלוחם מחטיבת כפיר נשפט אתמול ל-20 ימים במחבוש בעקבות תלונת פלסטיני תושב העיר. החייל טען כי הפלסטינים קראו לעברו קריאות. דובר צה"ל: "החייל כשל בהתנהגותו"

המתיחות בחברון מביאה לתקריות מביכות: לוחם צה"ל נכלא אתמול (שבת) לאחר שחשף את ישבנו בפני קבוצת פלסטינים. אתמול בשעות הצהריים הגיע פלסטיני תושב חברון והתלונן במשטרה המקומית כי לוחם מחטיבת כפיר חשף את ישבנו בפניו ובפני חבריו ביישוב היהודי בחברון. לדברי הפלסטיני, הם קרבו לעמדת שמירה של צה"ל בשכונת תל רומיידה ובשלב מסוים הוריד החייל את מכנסיו והציג להם את אחוריו. החייל טען בפני מפקדיו כי הפלסטינים קראו לעברו קריאות, מה שהוביל אותו לעשות את המעשה.

במשטרה הופתעו מהתלונה והעבירו אותה לטיפול מפקדיו של הלוחם, וכבר אתמול בערב הוא נשפט ונשלח למחבוש. במקביל, פתחה המשטרה הצבאית החוקרת בחקירה נגד החייל. מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "אתמול אירע אירוע בו חייל צה"ל כשל בהתנהגותו ופעל באופן שאינו עומד בקנה אחד עם ערכי צה"ל. האירוע דווח למפקדים וטופל על ידם. החייל נשפט ל-20 ימי מחבוש".

בימים אלה מתמודדים לוחמי חטיבת כפיר בחברון עם מתיחות הולכת וגוברת בעיר על רקע מותו של האסיר הפלסטיני מיסרה אבו חמדיה תושב העיר, שמת מסרטן בכלא הישראלי. במהלך סוף השבוע פרצו מהומות בחברון שבמהלכן התעמתו עשרות צעירים עם כוחות הביטחון הישראליים. לוחמי כפיר מוצבים בעיר זה שלושה חודשים ועד האירוע הנוכחי לא נרשמו תקריות חריגות בינם לבין הפלסטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully