וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרעי קיץ: מזג אוויר שרבי ברוב חלקי הארץ

מזג האוויר ההפכפך בסוף השבוע היה רק הפתיח לשבוע לא יציב עוד יותר. היום הטמפרטורות ימריאו, בשני האובך ישוב ובשלישי וברביעי יהיה קר מהרגיל לעונה והגשם ישוב

האביב מוסיף לתעתע בנו גם בפתח השבוע הזה: אחרי שישי גשום ושבת חמה של ים, היום (ראשון) תחול התחממות ניכרת ושרב ישרור ברוב אזורי הארץ ובאזור מישור החוף יהיה חם מאוד. רק האילתיים ייהנו מיום נאה. אך המגמה החמה לא תחזיק מעמד זמן רב. בשני הטמפרטורות ירדו והלחות תעלה. עם הרוחות שיתחזקו גם ישוב האובך.

בשלישי כבר נספיק לשכוח את השרב. מזג האוויר צפוי להיות מעונן חלקית, גשם מקומי ירד בעיקר בצפון הארץ. הטמפרטורות יוסיפו לצנוח ויהיו נמוכות מהרגיל לעונה. הרוחות החזקות ימשיכו לנשוב. ברביעי צפוי להיות דומה, כשעד שעות הצהריים עדיין ייתכן גשם מקומי קל ויוסיף להיות קר מהרגיל לעונה.

אובך בתל אביב, אפריל 2013. דרור עינב
ביום שני הוא ישוב. אובך בתל אביב, בשבוע שעבר/דרור עינב

הטמפרטורות החזויות להיום: בצפת שרבי עם 27 מעלות ביום עד 17 מעלות בלילה. בטבריה מ-34 מעלות עד 19. בחיפה מ-29 עד 18. בתל אביב ינועו המעלות בין 31 מעלות ביום ועד 15 בלילה. בירושלים מ-29 מעלות עד 16 בלילה. בבאר שבע מ-34 מעלות ועד 13 בלילה ובאילת נאה, מ-31 מעלות ביום עד 18 מעלות בלילה.

וואלה! מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully