וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח המטפלת של אמו באשקלון הודה במעשה

רמי שני

5.4.2013 / 18:42

המשטרה מנסה להתחקות אחר מניעי החשוד, בן 60, ברצח המטפלת, אזרחית מולדובה. כיווני החקירה נעים בין אפשרות ליחס עוין שקיבלה האם מהמטפלת לבין קשר אישי בין החשוד למנוחה

צילום: שי מכלוף עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום באשקלון האריך בצהריים (שישי) בתשעה ימים את מעצרו של תושב העיר, החשוד שאמש ירה למוות במטפלת של אימו, אזרחית מולדובה בת 45. האיש טרם הסביר את מניעיו לירי באישה, שלפי החשד ביצע באמצעות אקדח שאותו הוא נושא לצורך עבודתו כמאבטח במפעל בעיר. לאחר שהודה, שיחזר האיש את מעשיו. חוקרי המשטרה בוחנים מספר כיוונים אפשריים, כאשר אחת ההערכות היא כי הגבר, בן 60, חש מאוים מנוכחותה של האישה בסביבתו.

חשד לרצח: מאבטח ירה למוות במטפלת של אמו. שי מכלוף
אמבולנס מפנה את גופתה של המטפלת אמש באשקלון/שי מכלוף

עורך דינו של החשוד, נועם בונדר, ציין בדיון בהארכת המעצר, כי במהלך החקירה צפו ועלו פרטים בעניין זה: "הפרטים שנמסרו בחקירה, לא רק שהייתי מכנה אותם כפרטים אינטימיים, יש צורך לבדוק את אותם פרטים עם העדים הנוספים". עו"ד בונדר אמר את הדברים בעת שביקש צו איסור פרסום על פרטיו של החשוד ושל המטפלת. השופטת סבין כהן קיבלה את הבקשה, אך ציינה כי בעתיד יהיה צורך לשקול החלטה זו מחדש: "ייתכן ובשלב מאוחר יותר של החקירה יהיה מקום לשקול העניין מחדש, זאת לאחר שמשפחת הקרבן תדע על האירוע, וזאת לאחר שמצבו הנפשי של המשיב יתברר. במקרה זה יהיה על בית המשפט לאזן בין אינטרס משפחתו של המשיב ובין אינטרס הציבור לדעת על פרטי הפרשה" כתבה השופטת בהחלטתה. החשוד יישלח במהלך תקופת מעצרו לבדיקה פסיכיאטרית לצורך הערכת מצבו לקראת העמדתו לדין.

על פי החשד, החשוד ירה אמש במטפלת בראשה לנגד עיני אשתו ואימו בדירה ברחוב סיני באשקלון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו אותה ללא רוח חיים. הם ביצעו בה פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותה. החשוד, אשר הינו בנה של האישה בה טיפלה הנרצחת, הוא שהזעיק את המשטרה והסגיר את עצמו לשוטרים שהגיעו למקום. "הרגתי את המטפלת", אמר כשנאזק והובל לניידת. האקדח באמצעותו בוצע לכאורה הרצח אותר בזירה ונלקח לבדיקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הארכת המעצר של המאבטח החשוד ברצח אישה באשקלון. דייב בוימוביץ'
החשוד בדיון להארכת מעצרו, היום/דייב בוימוביץ'

במשטרה בוחנים מספר כיוונים אפשריים. אחת ההערכות היא כי האיש חשד שהמטפלת מפגינה יחס עוין לאימו, אך לא נשללת גם האפשרות שבין השניים שררו יחסים אישיים. מפקד משטרת אשקלון, סגן ניצב חיים בובליל, אמר כי החקירה רק החלה וכי היא תתקיים בכל כיוון אפשרי.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully