וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הנסיכה מואשמת במעורבות בפרשת שחיתות

3.4.2013 / 23:41

בצעד חסר תקדים דרש בית המשפט מהנסיכה כריסטינה להעיד במשפטו של בעלה, שעל פי האישום מעל בשישה מיליון אירו. לדברי השופט, יש ראיות לכך שהיא שיתפה עמו פעולה

נסיכת ספרד כריסטינה, בתו של המלך חואן קרלוס, הואשמה היום (רביעי) במעורבות בפרשיית שחיתות שבה מואשם גם בעלה, וכן קיבלה צו להעיד בפני שופט. מדובר בצעד חסר תקדים נגד בת למשפחת המלוכה הספרדית. היא צפויה להופיע בבית המשפט ב-27 באפריל.

לדברי השופט חוזה קסטרו, קיימות ראיות המצביעות על כך שהנסיכה שיתפה פעולה עם בעלה, אינאקי אורדנגארין, המואשם במעילה בשישה מיליון אירו מכספי ציבור ובהונאת מס שאותה ביצע לכאורה בעת שעמד בראש קרן צדקה. ארמון המלוכה סירב למסור תגובה להאשמות, ואורדנגארין הכחיש אותן.

הראיות שאליהן התייחס השופט הן תכתובות דואר אלקטרוני בין הנסיכה לבעלה, שבהן ביקש ממנה אורדנגארין, שחקן כדוריד לשעבר, עצות עסקיות. הוא מואשם כי השתמש בקשריו כדי לזכות במכרזים להפקת אירועים באי מיורקה.

שושלת בורבון הספרדית שאליה משתייכת הנסיכה היא אחד מבתי המלוכה העתיקים באירופה, ששרד מאות שנים של מלחמות עולם ומלחמות אזרחים, הפיכות ואף את פלישת נפוליאון. עד לא מזמן היה זה גם אחד מבתי המלוכה האהובים בעולם, אך על רקע המשבר הכלכלי בספרד והשמועות על שחיתות, גבר התסכול מבית המלוכה בקרב הציבור. לפני כשנה נזעקו האזרחים על אורח החיים הראוותני והיקר של המלך חואן קרלוס, אביה של הנסיכה כריסטינה, שיצא למסע ציד פילים של שבועיים בשמורה אקזוטית באפריקה בעלות של 60 אלף דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully