וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את קלי: גור דוב הקוטב היתום מאלסקה

3.4.2013 / 17:22

אמו של הדוב הקטן נורתה על ידי צייד, שלאחר מכן אסף אותו והביא אותו לגן החיות. המטפלים מרוצים מקצב הגדילה שלו, ובקרוב הוא צפוי לעבור לניו יורק - שם יפגוש בת זוג נאה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

בגן החיות באלסקה הציגו לראווה את ה"בייבי" החדש – קלי, גור דוב קוטב בן ארבעה חודשים בלבד. במבט ראשון ביצור הפרוותי והקטן, קשה להאמין לסיפור החיים העצוב שכבר הספיק לחוות הדוב הלבן. הוא איבד את אמו באמצע החודש שעבר, כשצייד ירה בה למוות סמוך לפויינט ליי שבצפון מערב המדינה.

החוק באלסקה מתיר אמנם לשבטים מקומיים לצוד דובי קוטב, אך הצייד סיפר כי לא ידע שלאם יש צאצא קטן. הוא הביא עמו את הגור לגן החיות באנקורג', שם הוענק לו השם קלי - פירוש שמה האסקימוסי של העיר שבה אותר.

הכירו את קלי: גור דוב הקוטב היתום מאלסקה. רויטרס
הדוב הקטן קלי. יעבור בקרוב לעיר הגדולה ויפגוש בת זוג/רויטרס

אנשי גן החיות סיפרו כי מאז שהגיע לידיהם קלי הקטן, הוא מתפתח היטב וכמעט הכפיל את משקלו, משמונה קילוגרמים וחצי לכארבעה עשר. רשות הטבע האמריקנית הודיעה כי הגור היתום יישלח בקרוב לגן חיות בניו יורק, שם הוא צפוי לפגוש גורה מפורסמת – דובה בת גילו בשם לונה. ברשות מקווים כי החיים זה לצד זו יאפשרו לשני הגורים לגדול כראוי, ולא להיקשר יותר מדי למטפליהם בני האנוש. בהמשך, אולי, יוכלו הדובים להזדווג.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully