וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר האוצר לפיד: "תקופה קשה שבה נקבל החלטות קשות"

בסטטוס שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, הגה לפיד את "מסעודה משדרות" החדשה, אותה כינה "ריקי כהן מחדרה", וטען כי ביקש מבכירים האוצר "לקיים ישיבה שבה נחשוב איך לעזור לה"

"זוהי תקופה קשה, וכדי לסגור אוברדראפט של למעלה מ-30 מיליארד שקלים צריך לקבל גם החלטות קשות", כך כתב היום (שני) שר האוצר יאיר לפיד בעמוד הפייסבוק שלו. לפיד סיפר על "גברת כהן", עליה לטענתו סיפר לבכירי האוצר. "ריקי כהן היא בת 37, מורה בבית ספר תיכון. הבעל שלה עובד בחברת היי-טק במשרה לא בכירה, והם מרוויחים ביחד קצת יותר מ-20 אלף שקלים בחודש", כתב לפיד. "יש להם דירה והם נוסעים פעם בשנתיים לחו"ל, אבל אין להם שום סיכוי לקנות בעתיד דירה לאחד משלושת הילדים שלהם". לדבריו, הוא פנה לבכירי האוצר ואמר להם כי "אנחנו יושבים כאן ומדברים על איזון התקציב, אבל התפקיד שלנו הוא לא לאזן גיליונות אקסל, אלא לעזור לגברת כהן".

"אני רוצה שנקיים ישיבה מיוחדת על גברת כהן, שבה כל אחד מאתנו יציע איך אנחנו – כמשרד האוצר – יכולים לעזור לה", המשיך. "אני רוצה שנבנה בשבילה תוכניות ורפורמות שיעזרו לה לגמור את החודש, שישפרו את איכות חייה, שיורידו את יוקר המחיה שלה, שיאפשרו לה להרגיש שכספי המיסים שלה באמת עובדים בשבילה". לדברי לפיד, "אם לא נשמור על מעמד הביניים, הכלכלה תיעצר והאובר-דראפט יגדל עוד יותר. זה לא יקרה במשמרת שלי".

"לפיד בא לעבוד עבור שני העשירונים העשירים בישראל"

"יכול להיות שההתחלה תהיה קשה, אבל עם הזמן האנשים שמחזיקים את כל המדינה על גבם יגלו שהם כבר לא הכספומט שאליו המדינה תמיד הולכת בכל פעם שיש לה בעיה", כתב בסיפא של דבריו. "הם יגלו שהם במרכז תשומת הלב, שהצרכים שלהם נמצאים במקום הראשון, שכולם מבינים שבלעדיהם אי אפשר.
והגברת כהן תגלה עוד משהו: שהמדינה שלה מכירה לה תודה", חתם לפיד.

בתגובה לדברים אמר ח"כ עיסאוי פריג' ממרצ, כי הוא "מצטער בשביל מצביעיו של יאיר לפיד ששייכים למעמד הביניים, והתעוררו הבוקר לסטטוס הפייסבוק של שר האוצר". לדברי פריג', "לפיד אמר היום בצורה ברורה עבור מי הוא בא לעבוד: עבור שני העשירונים העשירים של החברה בישראל - לא עבור גברת כהן המדומיינת מחדרה, אלא עבור גברת לוי מרמת השרון וגברת ברקוביץ' מרמת אביב. כנראה שהכנסה של 20 אלף שקל הם באמת לא הרבה כסף בשביל יאיר לפיד וחבריו המיליונרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully