וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתו של האוליגרך ש"התאבד": תכננו לבקר בישראל

בראיון לשבועון "New Times" אמרה חברתו בת ה-23 של בוריס ברזובסקי, שנמצא מת באחוזתו ליד לונדון, כי הם תכננו לצאת לחופשה בישראל ימים לאחר מותו, וכי אינה מאמינה שהתאבד

פרשת מותו של האוליגרך הרוסי מסתעפת: חברתו בת ה-23 של איש העסקים בוריס ברזובסקי, שגופתו נמצאה לפני כעשרה ימים בחדר אמבטיה באחוזתו הסמוכה ללונדון, אמרה היום (שני) כי היא אינה מאמינה שהאוליגרך בן ה-67 התאבד, וכי השניים תכננו לנסוע לחופשה של שבועיים בישראל, כמה ימים לאחר שנמצאה גופתו. בראיון לשבועון הרוסי "New Times", סיפרה קטרינה סבירובה כי בשיחתם האחרונה, ביום שלפני מותו, ברזובסקי "נשמע טוב יותר מבדרך כלל".

בוריס ברזובסקי, אוליגרך שהתנגד לפוטין ונמצא מת בביתו בלונדון. רויטרס
נשמע "טוב יותר מבדרך כלל" ביום שלפני מותו. ברזובסקי/רויטרס

בעקבות נתיחת הגופה בשבוע שעבר, הודיעה משטרת לונדון כי ברזובסקי מת ככל הנראה בתלייה. כמו כן נמסר כי לא נמצאו סימני מאבק על הגופה. עם זאת, המשטרה תמשיך לבדוק את הגופה, בין היתר כדי לגלות האם היו רעלים כלשהם בדמו של האוליגרך. "תוצאות הבדיקות שערכו הפתולוגים שלנו עולות בקנה אחד עם תלייה", נמסר מהמשטרה. תוצאות הבדיקות הנוספות שייערכו יפורסמו בעוד כמה שבועות.

בראיון שהעניק לכתב של המגזין "פורבס" שעות אחדות לפני מותו, אמר ברזובסקי כי אין לו טעם בחייו והביע תקווה כי יוכל לשוב לרוסיה בקרוב. ה"טיימס" הבריטי דיווח כי מקורביו של ברזובסקי אמרו כי לאחרונה הוא שקל לשים קץ לחייו. עוד דווח כי האוליגרך הרוסי אובחן כסובל מדיכאון קליני לאחר שאיבד חלק נכבד מהונו.

ברזובסקי, שנחשב למבקר חריף של ולדימיר פוטין, היגר לבריטניה בשנת 2000 בעקבות סכסוך עם הנשיא הרוסי. מאז שרד ניסיונות התנקשות רבים. בשנת 2003 הוא זכה למקלט מדיני בממלכה, בטענה שחייו ברוסיה נמצאים בסכנה. בשנים האחרונות הצטמצם הונו באופן משמעותי, והוא נאלץ לשלם חובות ענק בעקבות תביעות משפטיות יקרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully