וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: קשיש דקר למוות את אשתו כי "לא דאגה לצרכיו"

31.3.2013 / 10:55

לבית משפט השלום בירושלים הוגש כתב אישום נגד יצחק בן שטרית, בן 81, בגין רצח אשתו מזל בדירתם בעיר, כיוון שלטענתו זלזלה בו והעלימה ממנו כספים. הוא דקר אותה 28 פעמים

צילום עומר מירון, עריכה: רן מנחם

(זירת הרצח בירושלים)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום בגין רצח נגד יצחק בן שטרית, תושב ירושלים בן 81. הוא מואשם כי בתחילת החודש דקר למוות את אשתו, מזל בן שטרית, בת 77. על פי כתב האישום, בן שטרית רצח את אשתו בעקבות ויכוח שפרץ ביניהם כיוון שלטענתו "היא לא דאגה לצרכיו, זלזלה בו והעלימה ממנו כספים".

מזל בן שטרית נרצחה בדקירות על פי החשד על ידי בעלה. באדיבות המשפחה
הנרצחת, מזל בן שטרית/באדיבות המשפחה

ביום שישי, 8 במרץ, התפתח ויכוח בין בני הזוג שבמהלכו האשים הקשיש את אשתו כי לקחה 4,000 שקלים שהחביא בביתם. הוא תקף את האשה בסכיני מטבח ודקר אותה 28 פעמים בכל חלקי גופה. במהלך המאבק בין השניים נגרמו לקשיש שברים בכפות רגליו ובחוליות עמוד השדרה. לאחר הרצח צלצל בן שטרית למוקד מצוקה, אליו היו מנויים בני הזוג, וסיפר למוקדנית כי אירע "רצח" בדירתם וכי "מישהו הרג אותנו". בתגובה לשאלת המוקדנית מיהו הרוצח, טען בן שטרית כי אינו יודע מי זה. בנוסף, הקשיש אמר למוקדנית כי אשתו אינה מגיבה וביקש סיוע רפואי, אך השיחה נותקה. לאחר שלוש שעות וחצי התקשר בן שטרית בשנית למוקד המצוקה, ואמר כי "מישהו שחט אותנו". המוקדנית הזעיקה לדירתם צוות רפואי.

אישה נדקרה למוות בירושלים, בעלה חשוד ברצח, מרץ 2013. מור שאולי
זירת הרצח/מור שאולי

בנה של בן שטרית סיפר לוואלה! חדשות כי "אמי הייתה אישה דתייה, אישה טובה, כולנו המומים. אבי נפטר לפני 30 שנה. בן זוגה של אמי, שהיה נשוי לה 18 שנה, היה איש טוב מאוד, כיבדתי אותו והרבה פעמים הצגתי אותו כאבי". לדבריו, "אני חושב שהוא היה איש באמת טוב וזה לא מסתדר לי, למה הוא עשה דבר כזה?". הוא הוסיף כי לדעת בני המשפחה מדובר היה ברגע של אי שפיות. "הוא אהב אותה באמת וגם היא מאוד אהבה אותו. הם תמיד כיבדו אחד את השני ועזרו אחד לשני. אני לא מצליח להבין את זה. הם היו זוג טוב ונחמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully