וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בנתניה: שחקן הכדורגל יוכל לשחק בשבת

28.3.2013 / 16:38

בית המשפט לא נעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצר שחקן מכבי נתניה, החשוד במעורבות ברצח צעירה במלון בנתניה, והורה לשחררו למעצר בית בן חמישה ימים. "מצבו הנפשי מעורער"

צילום: דניאל בוק, עריכה: רן מנחם

שופט בית משפט השלום, דוד שהם, קבע היום (חמישי) כי אין בידי המשטרה די ראיות כדי לקבוע שהשחקן הזר של קבוצת הכדורגל מכבי נתניה מעורב ברצח זהבה צ'וקול, תושבת נתניה בת 20, שגופתה נמצאה אתמול מוטלת ליד מדרגות מלון כרמל בעיר. בדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של השחקן, שנעצר יחד עם חשוד נוסף, אריציה אקאלסונגו, בן 30, קבע השופט כי "אינני סבור שמדובר בחשד שמצדיק את מעצרו של החשוד", והורה לשחררו למעצר בית בן חמישה ימים כך שיוכל להשתתף ביום שבת במשחק הכדורגל של קבוצתו. עם זאת, רק לאחר שיתבררו תוצאות הערעור תחליט הקבוצה אם להכלילו בסגל למשחק בשבת הקרובה נגד הפועל עכו.

זהבה צ'וקול שנרצחה בנתניה. שלומי גבאי, רפרודוקציה, שלומי גבאי
הנרצחת, זהבה צ'וקול/שלומי גבאי, שלומי גבאי, רפרודוקציה

בכוונת המשטרה להגיש ערעור על החלטת השופט לבית המשפט המחוזי בלוד, ועל כן שחרורו עוכב ביממה בשל כך. מעצרו של אקאלסונגו הוארך בשבעה ימים. מעדותו של השחקן בחקירת המשטרה עולה כי הוא הוא פגש את צ'וקול, ממוצא אתיופי, ביום שלישי בשעה 9:00 בבוקר בבית המלון. זמן קצר לאחר מכן הוא עזב את חדרו ונסע לאימון הקבוצה. משם המשיך השחקן לסידורים בתל אביב. סנגורו של השחקן, עורך דין גיא עין-צבי מהסנגוריה הציבורית, אמר בדיון כי "התחושה שלי היא שהמשטרה מבקשת להחזיק את החשוד במעצר כיוון שהיא מאמינה שהוא יודע על נסיבות המוות יותר ממה שמסר". מנהל קבוצת מכבי נתניה וכן אנשי המועדון הגיעו לדיון בבית המשפט. אנשי הקבוצה הציעו לקחת חסות על השחקן במהלך ימי מעצר הבית. כמו כן, היו"ר, גיל לב, ישלם את הערבות בסך 100 אלף שקלים שיסללו את דרכו לשחרורו של השחקן למעצר בית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי נתניה החשוד ברצח בנתניה, מרץ 2013. דרור עינב
יוכל לשחק בשבת. שחקן מכבי נתניה/דרור עינב

בחקירתו סיפר אקאלסונגו שהפעם האחרונה שראה את הצעירה הייתה ביום שלישי בבוקר, לאחר שבילו יחד ערב קודם לכן. לדבריו, בבוקר יום שלישי היא עזבה את דירתו במלון ומאז לא התראו. השופט דוד שוהם קבע כי קיים חשד סביר ראשוני לביצוע העבירה ולכן נעתר לבקשת המשטרה במלואה להאריך את המעצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח בנתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצעירה, תושבת נתניה, נמצאה עירומה למחצה. גופתה נשלחה אמש לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, ובשלב זה נסיבות המקרה לא ברורות וכל כיווני החקירה נבדקים. צוות חקירה מיוחד במרחב שרון חוקר את המקרה. "אני שמח שבית המשפט מצא שאין אפילו חשד ראשוני שמספיק למעצרו של מרשי והורה לשחררו תוך שהוא מאפשר לו להשתתף במשחק", אמר סנגורו של השחקן עין-צבי. "למרבה הצער הוא ייאלץ לבלות את הלילה הקרוב במעצר. הוא הוסיף כי השחקן, שאין לו עבר פלילי, נמצא במצב רוח ירוד ומצבו הנפשי מעורער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully