וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מכבי נתניה החשוד ברצח צפוי להשתחרר למעצר בית

שחקן הכדורגל הזר נעצר בחשד למעורבות ברצח בת 21 ממוצא אתיופי, שגופתה נמצאה במלון כרמל בעיר. בית המשפט הורה לשחררו, אך המשטרה צפויה לערער. הוארך מעצרו של חשוד נוסף

צילום: דניאל בוק, עריכה: רן מנחם

שחקן כדורגל זר מקבוצת מכבי נתניה נעצר בחשד למעורבות ברצח הצעירה שגופתה נמצאה אתמול (רביעי) כשהיא מוטלת ליד מדרגות מלון כרמל בעיר. בית משפט השלום בפתח תקווה הורה לשחררו למעצר בית, אולם נעתר לבקשת המשטרה לעכב את השחרור עד מחר, אז צפויה המשטרה לערער על ההחלטה לשחררו בבית המשפט המחוזי בלוד.

השחקן הצעיר נעצר יחד עם חשוד נוסף, אריציה אקאלסונגו, בן 30. בית המשפט האריך היום בשבעה ימים את מעצרו של אקאלסונגו. במשטרה בודקים אם הייתה היכרות מוקדמת בין החשודים לצעירה, בת 21 ממוצא אתיופי, שמותה נקבע במקום על ידי צוות של מגן דוד אדום שהוזעק לזירה. בחקירתו סיפר אקאלסונגו שהפעם האחרונה שראה את הצעירה הייתה ביום שלישי בבוקר, לאחר שבילו יחד ערב קודם לכן. לדבריו, בבוקר יום שלישי היא עזבה את דירתו במלון ומאז לא התראו. השופט דוד שוהם קבע כי קיים חשד סביר ראשוני לביצוע העבירה ולכן נעתר לבקשת המשטרה במלואה להאריך את המעצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזירה בה נמצאה הגופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצעירה, תושבת נתניה, נמצאה עירומה למחצה. גופתה נשלחה אמש לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, ובשלב זה נסיבות המקרה לא ברורות וכל כיווני החקירה נבדקים. צוות חקירה מיוחד במרחב שרון חוקר את המקרה. שני החשודים הכחישו מוקדם יותר כל קשר לאירוע. במכון לרפואה משפטית קבעו בצהריים כי על גופתה של הצעירה ישנם סימני אלימות נוספים, מלבד סימני הנפילה - דבר שמחזק את החשד לאירוע פלילי. במשטרה מציינים שהצעירה לא הייתה בקשר עם משפחתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מלון כרמל בנתניה, מרץ 2013. שלומי גבאי
מלון כרמל, היום/שלומי גבאי

הגופה התגלתה בשמלה וללא בגדים תחתונים על יד אדם שרץ בחוף הים סמוך לבית המלון. הוא הזעיק את המשטרה ואת מגן דוד אדום. במשטרה הניחו תחילה שמדובר בהתאבדות, אך מבדיקה מעמיקה עלה כי הצעירה לא התארחה בבית המלון והחוקרים הניחו שמישהו אירח אותה בחדרו. השוטרים החלו לפתוח את דלתות כל החדרים בצד של הנפילה ותשאלו את האורחים.

כשהגיעו לחדר בו שהו שני החשודים, הרשום על שמו של שחקן הכדורגל, סיפר החשוד השני כי פגש את הצעירה יום קודם לכן. לפי שעה, לא ברור אם השניים - המכחישים כל קשר למותה - קיימו עם הצעירה יחסי מין. גם אם אכן יימצאו סימני אלימות נוספים על גופתה של הצעירה, יתקשו במשטרה לקשור את החשודים לאירוע, ולקבוע שהם אלה שגרמו למותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully