וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניסיון האונס בדייט הראשון שהתגלה כמבויים

יש מצב שזה הדייט הראשון הגרוע בהיסטוריה: באמצע הדייט התנפל אדם חמוש על הזוג, ניסה לאנוס את הבחורה ודקר את הגבר. רק שבסוף התברר: הבחור ביים את הכל כדי "לצאת גיבור"

לבריאנה קוטס מארקנסו יש עצה עבור מחזרים המנסים להרשים בחורה: "קנו לבחורה פרחים ואל תביימו ניסיון אונס". היא מדברת מניסיון, לאחר שהדייט אליו יצאה בתחילת החודש נגמר בניסיון אונס, שהתברר כמבויים.

כתבה בנושא ברשת ABC

בראיון לרשת סי.בי.אס היא סיפרה כי יצאה לדייט עם בחור בשם טיילר סיגל והם טיילו בפארק מקומי, כשלפתע יצא לעברם גבר לבוש בשחור וחמוש בסכין שאמר להם "אתה יכול ללכת, אבל החברה שלך נשארת פה". לדבריה, בשלב זה הבחור עימו יצאה אמר לה לעמוד מאחוריו ו-"ברגע שהתוקף הגיע אלינו אני פשוט ברחתי משם". בזמן ששני הגברים התקוטטו, היא התקשרה למשטרה. כשזו הגיעה למקום היא מצאה את סיגל פצוע בידו ובחזהו מדקירות סכין, אולם הם לא הצליחו לאתר את התוקף.

המשטרה המקומית מסרה כי בחקירה נשבר סיגל וסיפר כי כל המקרה היה מבויים וכי התוקף היה בכלל חבר שלו. לדבריו עשה זאת כיוון שרצה להצטייר כגיבור בעיני הדייט שלו. גם את פצעי הסכין הוא "העניק לעצמו" ובחקירתו הודה כי לאחר שקוטס התרחקה, הוא נטל את הסכין מידי חברו וחתך את עצמו פעמיים. "הסיפור הזה יצא משליטה", הודה. המשטרה אמנם איננה מתכוננת לפתוח בהליכים פליליים נגד סיגל והתיק נסגר, אבל גם אהבה לא יצאה לו מכאן - בניו יורק דיילי ניוז דווח, כי קוטס אמרה לאחר המקרה: "דייט שני? זה לא יקרה. אמרתי לו שאין לנו יותר על מה לדבר".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully