וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין: "רק 3 לא רצו בי - ליברמן, נתניהו, והאדם השלישי"

בראיון לערוץ 10 רמז בכיר הליכוד כי רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו עומדת מאחורי הדחתו מתפקיד יו"ר הכנסת, בהתייחסו לאיש "שתמיד מאחורי הקלעים". "לא יפה להוביל חבר בכחש"

הבכיר המודח פותח חזית: יו"ר הכנסת לשעבר, ח"כ ראובן ריבלין (הליכוד), שהודח על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו מתפקידו עם הקמת הקואליציה החדשה, מאשים את ראש הממשלה, "ואדם נוסף" בסביבתו, בכך שלא מונה בפעם השלישית לתפקיד היוקרתי, וזאת על אף הבטחותיו החוזרות של נתניהו. בראיון לערוץ 10 אמר אמש (רביעי) ריבלין: "נדמה לי שרק שלושה אנשים לא רצו אותי בתפקיד – ליברמן מטעמיו שלו, ראש הממשלה, והאדם השלישי – שתמיד נשאר במרכז העניינים, אבל כנראה מאחורי הקלעים". ריבלין סירב להשיב לשאלת המראיין, רביב דרוקר, האם מדובר ברעייתו של נתניהו, שרה, שעל פי הדיווחים היא זו שעומדת מאחורי הדחתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגיש מרומה על ידי חברו. ריבלין ונתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי ריבלין, נתניהו הבטיח לו כמה פעמים כי ימשיך לכהן בתפקידו. "כאשר הייתי מתקשר אל ראש הממשלה בחשש כזה או אחר", נזכר בכיר הליכוד, "הוא אמר לי מספר פעמים: 'אני צריך להבטיח לך?'. גם כאשר חבריו עלו אליי לרגל הם אמרו לי: 'את מי הוא ייקח אם לא אותך? הרי התנועה תפגע בעצמך". ריבלין המשיך וסיפר: "באמת האמנתי לנתניהו, חבר שלי, ביבי, משנות ילדותו. הוא אפילו אמר לרעייתי: 'אני סומך רק על רובי ריבלין, רק על בעלך אני סומך'".

"ביבי - הרעות היא גם אצלנו"

"הנימוקים של נתניהו נפלאו מהבנתי, אני מוכרח לומר", המשיך ריבלין. לדבריו, נתניהו לא אמר לו כי ייתכן שההדחה נובעת מאופן תפקודו כיו"ר כנסת, ומכך שבלם לעתים הצעות חוק של חברי הכנסת מטעם הליכוד. "לפעמים נתניהו אמר לי שהצלתי אותו בעולם", סיפר. חבר הכנסת, שרואה עצמו מועמד לנשיאות המדינה, עמוס ביקורת גם על חבריו לתנועה. "מה שכאב לי ביותר, הרבה יותר מעצם ההדחה, וזו בפירוש הייתה הדחה, זה שחבריי לא קמו ולא אמרו מילה אחת".

ניכר כי ריבלין נפגע עמוקות מנתניהו. "לא יפה להוביל חברים ככה בכחש", סיפר בהתרגשות. "ביבי, צר לי עליך, אתה נתקל בלחצים כאלה ואחרים אבל תזכור – הרעות אינה רק בפלמ"ח, הרעות היא גם אצלנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אדלשטיין נבחר ברוב של 96 ללא מתנגדים

במקומו של ריבלין נבחר ח"כ יולי אדלשטיין לתפקיד יו"ר הכנסת, ברוב של 96 חברי כנסת. שמונה נמנעו ואף אחד לא התנגד לבחירתו של אדלשטיין, שסיים את תפקידו כשר ההסברה והתפוצות, לתפקיד החדש.

בנאומו הדגיש אדלשטין כי "המוסד הזה יעסוק בתיקוני חקיקה, יש חוקים שדורשים טיפול". הוא ביקש מחברי הכנסת: "שלא נגיע למצב של יומנאי בתחנת משטרה שלקראת סוף המשמרת כשהוא עייף נמצא באווירה מנטלית שהעולם כולו הוא עולם פשע. בואו לא נשכח שלמרות הבעיות והמצוקות, שאלמלא ה' באייר תש"ח תסריט החיים שלי ושל רבים אחרים היה נכתב אחרת לגמרי. בואו נזכור תמיד שעם כל הטיפול בבעיות – יש גם את התמונה הגדולה הזאת שהיא עוד לא בת 65 וכבר כתבה אלפי תסריטים שונים שהיו שונים מהמקור".

(עדכון ראשון: 20:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully