וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי נגד זועבי: "בא לי להעיף סטירה לדפוקה הזאת"

27.3.2013 / 19:31

אשת השר סיפקה עוד ציוץ שנוי במחלוקת, כשתקפה את חברת הכנסת. "אולי בת זוג שווה תרגיע אותה", כתבה בטוויטר. ח"כ זועבי לוואלה! חדשות: "לא מעוניינת לרדת לרמה הזאת"

ג'ודי ניר מוזס שלום, אשת שר האנרגיה והמים, סילבן שלום, תקפה הערב (רביעי) בחריפות את ח"כ חנין זועבי (בל"ד) בעקבות ראיון שנתנה לעודד בן עמי בערוץ 2. "בא לי להעיף סטירה לחנין זועבי הדפוקה הזאת", צייצה אשת השר בחשבון הטוויטר שלה. לדבריה, "רק במדינה הזויה כמו שלנו הדבר הזה היא חברה בכנסת. הלוואי שהייתה מתחילה לדאוג לרווחתם של ערביי ישראל". בציוץ עוקב כתבה: "אולי איזו בת זוג שווה תרגיע אותה".

ח"כ חנין זועבי אמרה בשיחה עם וואלה! חדשות כי היא "לא מעוניינת לרדת לרמה הזאת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אולי בת זוג שווה תרגיע אותה". ג'ודי והציוצים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר הביעה זועבי את דעתה על ההתנצלות של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפני מקבילו הטורקי, רג'פ טייפ ארדואן. כבר עם היוודע פרסום הפיוס אמרה חברת הכנסת כי "נתניהו לא הכיר בכך שהוא הרג אנשים. הוא התנצל על כך ש'מהטעות' נהרגו אנשים". לדבריה, "מדובר בטיוח של פשעים והכנת תשתית לפשעים הבאים".

"חיילי השייטת חושבת שרק חיי יהודים שווים"

"זו מנטליות ישראלית אלימה של כוחנות ושל זלזול בחיי אדם. זה מסוכן וזה מה שמדאיג אותי", הוסיפה זועבי. לדבריה, כנראה שנרקם הסדר פוליטי גדול יותר מאשר ההתנצלות על אירועי המשט, שנוגע לעתיד האזור, והצעד של נתניהו נבע מלחץ שהפעילה ארצות הברית על ישראל, שהתגבר במהלך ביקור הנשיא אובמה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אשת השר תקפה בטוויטר, זועבי בחרה שלא להתייחס לתוכן הדברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חשוב לי להעביר מסר גם לחברה בישראל וגם לממשלה, שהתנצלות לא מספיקה. ישראל צריכה לשלם מחיר על פשעיה ועל הכיבוש. כחמישה מיליון בני אדם נמצאים תחת מצור", הוסיפה זועבי. באשר לחיילי השייטת, שהביעו גם הם התנגדות לחידוש היחסים בין טורקיה לישראל, על רקע ההתנצלות, אמרה חברת הכנסת כי החיילים חיים באווירה פוליטית. "הם חושבים שחיי אדם חוץ מחיי היהודים הם לא שווים. הם חלק מתרבות פוליטית אלימה וכוחנית. הם הרגו והתנצלות פשוט לא מספיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully