וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בת 9 צנחה מתהום וצעדה במדבר עד שאותרה

סיליה רנטריה מקליפורניה צעדה לבדה במדבר הלוהט כדי להזעיק עזרה לאביה, שנלכד ברכבם שנפל מצוק. אולם כשהגיעו הכוחות אל הרכב, גילו כי האב מת. המחלצים: "גילתה אומץ רב"

סיליה רנטריה בת ה-9 הייתה בטוחה שאביה הפצוע עדיין בין החיים כאשר זחלה שלשום (ראשון) מתוך ערוץ נחל תלול בדרום קליפורניה, והלכה בכוחות עצמה במדבר על מנת להזעיק עבורו עזרה. למרבה הצער, כאשר מצאו כוחות ההצלה את האב, אלחנדרו רנטריה בן ה-35, כשהוא יושב בכיסא הנהג של מכוניתם, הוא כבר היה ללא רוח חיים.

"היא גילתה אומץ רב, בהתחשב בכך שהלכה דרך שיחים עבותים ובתוואי שטח קשה, על מנת לקרוא לסיוע עבור אביה הפצוע", אמר לאחר האירוע גיל הרננדז, קצין תנועה מקליפורניה. "אם היא לא הייתה עושה זאת, ורק נשארת לחכות ליד המכונית, קרוב לוודאי שהיינו מוצאים אותה רק ביום שלמחרת".

תאונה במדבר בדרום קליפורניה. AP
הילדה גילתה אומץ רב. צוקים תלולים בדרום קליפורניה/AP

מכונית ה"פורד אסקייפ" שבה נסעה סיליה יחד עם אביה, בקטע מבודד באחד הכבישים המהירים בצפון מחוז לוס אנג'לס שבמדינת קליפורניה, סטתה ממסלולה לכיוון ערוץ הנחל, וצנחה מטה כ-60 מטרים, עד שפגעה בקרקע. באורח פלא, סיליה הצליחה לחלץ את עצמה מהמכונית ההפוכה וגמאה לבדה במדבר הלוהט מרחק של יותר משלושה קילומטרים. כשהגיעה לקטע הכביש שליד העיירה אקטון, היא הבחינה לפתע ברוכב אופנוע המגיע לכיוונה. היא נופפה לו בידה, והוא עצר וסייע לה לקרוא לכוחות החילוץ. "היא הלכה מרחק גדול בתוך סביבה מאיימת מאוד", סיפר טום לאקי, איש יחידת התנועה המקומית. "זהו תוואי שטח תלול, עמוס בצמחייה ושורץ זאבים".

לאחר שהצליחה להזעיק עזרה לאביה, הגיע מסוק שפינה את סיליה לבית החולים לילדים בלוס אנג'לס, כשהיא סובלת מפציעות קלות ומחתך קטן בפניה. דוברת בית החולים לינדסי האצ'ינסון סירבה למסור פרטים אודות מצבה הרפואי, אך ציינה כי "מצבה טוב". אולם, הבשורות הטובות אודות מצבה הרפואי לא הקלו על צערה הכבד של הילדה שאיבדה את אביה. כעת בודקת המשטרה המקומית אפשרות כי שתיית אלכוהול הביאה לתאונה הטרגית. "הם היו קרובים מאוד", סיפרה אחותה של סיליה, אמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully