וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: "האוליגרך הרוסי מת ככל הנראה בתלייה"

26.3.2013 / 3:15

משטרת לונדון מסרה כי גופתו של בוריס ברזובסקי, שנמצא מת בסוף השבוע, לא נתגלו סימני מאבק. לאחר מותו נמסר כי סבל מדיכאון ושקל לשים קץ לחייו

האוליגרך הרוסי בוריס ברזובסקי, שגופתו נמצאה בסוף השבוע בחדר האמבטיה שבאחוזתו הסמוכה ללונדון, מת ככל הנראה מתלייה. כך נמסר אמש (שני) מהמשטרה בלונדון, שמסרה גם כי לא נמצאו סימני מאבק על הגופה. זאת לאחר שגופתו של ברזובסקי נותחה.

עם זאת, המשטרה תמשיך לבדוק את הגופה, בין היתר כדי לגלות האם היו רעלים כלשהם בדמו של ברזובסקי בן ה-67. "תוצאות הבדיקות שערכו הפתולוגים שלנו עולות בקנה אחד עם תלייה", נמסר מהמשטרה. תוצאות הבדיקות הנוספות שייערכו יפורסמו בעוד מספר שבועות.

ברזובסקי, שנחשב למבקר חריף של ולדימיר פוטין, היגר לבריטניה בשנת 2000 בעקבות סכסוך עם הנשיא הרוסי. מאז, שרד ניסיונות התנקשות רבים. בשנת 2003 הוא זכה למקלט מדיני בממלכה בטענה שחייו ברוסיה נמצאים בסכנה. בשנים האחרונות הצטמצם הונו באופן משמעותי, והוא נאלץ לשלם חובות ענק בעקבות תביעות משפטיות יקרות.

בראיון שהעניק לכתב של המגזין "פורבס" שעות אחדות לפני מותו, אמר ברזובסקי כי אין לו טעם בחייו והביע תקווה כי יוכל לשוב לרוסיה בקרוב. ה"טיימס" הבריטי דיווח כי מקורביו של ברזובסקי אמרו כי לאחרונה הוא שקל לשים קץ לחייו. עוד דווח כי האוליגרך הרוסי אובחן כסובל מדיכאון קליני לאחר שאיבד חלק נכבד מהונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully