וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: שמעון קופר ביטל התביעה נגד "עובדה"

24.3.2013 / 11:37

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

צה"ל שיגר הבוקר (ראשון) טיל לעבר עמדה צבאית סורית ליד הגבול והשמיד אותה. זאת, לאחר שבוצע ירי ממנה לכיוון ישראל, לא ברור אם בכוונה תחילה. האירוע מצטרף לפרסום הבוקר בוואלה! חדשות לפיו על פי דוח של האו"ם צה"ל פועל בחודשים האחרונים רגלית ואווירית בשטח סוריה.

פגישת פסגה מרובעת בהשתתפות נציגים מארצות הברית, ירדן, ישראל והרשות הפלסטינית עתידה להתקיים בחודש מאי, כך מפרסם העיתון הערבי "א-שרק אל-אווסט" היוצא בלונדון. שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, השוהה באזור, מקדם את הפגישה.

כתב אישום הוגש היום נגד הסודני שפרץ לבית בדרום תל אביב לפני כשבועיים, ניסה לאנוס ילדה ודקר את אימה. אב המשפחה השתלט על הנאשם ופצע אותו קשה.

שמעון קופר, המואשם ברצח שתיים מנשותיו, חזר בו מתביעת הדיבה שהגיש לפני שלוש שנים נגד התוכנית "עובדה" והוא יפצה אותה בהוצאות משפט. קופר הגיש את התביעה בשל שידור התכנית "האלמן הכפול" בה נרמז כי הוא אחראי לרצח נשותיו. בית המשפט העליון טרם הכריע בבקשתו של קופר למנוע שידור פרק נוסף של "עובדה" בעניינו.

מזג האוויר: עלייה בטמפרטורות, בערב החג – נוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully