וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל תנאי מזג האוויר: 2 גולשי רוח התרסקו ונפצעו

שלומי גבאי

22.3.2013 / 16:02

האובך הכבד והרוחות החזקות שנושבות ברחבי הארץ גרמו לשתי התאונות. גם ביקור הנשיא אובמה מושפע מהתנאים: טקס הפרידה קוצר, וטיסת המסוק מבית לחם בוטלה

תנאי מזג האוויר הקשים, הכוללים אובך כבד ורוחות חזקות במיוחד, נותנים את אותותיהם: בנתניה, גולש רוח בן 36 נפצע היום (שישי) באורח בינוני לאחר שהתרסק על הצוק בחוף הים בעיר. הוא פונה לבית החולים לניאדו לקבלת טיפול. בגבעת אולגה, התרסק גולש רוח בשנות ה-40 לחייו על הצוק בחוף. צוותי מד"א טיפלו בו במקום ומצבו מוגדר קשה.

שני גולשים נפצעו בחוף אולגה בשל מזג האוויר הסוער, מרץ 2013. שלומי גבאי
"הוא אומר שהכל בסדר ותוך שניות עף באוויר". כוחות מד"א מפנים את הגולש בחוף אולגה, היום/שלומי גבאי

אלכס קגן, עד ראייה ששהה בחוף, סיפר לוואלה! חדשות: "מיד כשהבחנתי בגולש, הבהרתי לו שזה מסוכן כי יש רוח חזקה מאוד". לדבריו, "הוא אמר שהכל בסדר, ותוך שניות עף באוויר ונחת על החוף, ומיד עלה שוב לאוויר והתרסק על הצוק. רצנו אליו והבחנו כי הוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעת ראש קשה. הורדנו אותו לקרקע והזעקנו את מד"א".

כמו כן, גרמו תנאי האקלים הבעייתיים גם לשינוי לוח הזמנים של ביקורו של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בישראל, וכן בהסדרי התנועה בכביש מספר 1. ראשית, טקס הפרידה החגיגי, שתוכנן להיערך לכבוד הנשיא בנמל התעופה בן גוריון, קוצר, והוא יכלול לחיצות ידיים בלבד. בנוסף, בשל האובך, שצפוי להימשך עד השעה 15:30 לפחות, לא תתאפשר הטיסה במסוק של אובמה מבית לחם לנמל התעופה בן גוריון, ועל כן צפוי להיחסם כביש ירושלים-תל אביב לתנועה, בין השעות 13:30-16:00, בשני הכיוונים, מירושלים ועד מחלף בן גוריון.

מהשירות המטארולוגי נמסר כי בשעות האחרונות ישנה ראות נמוכה באיזור המרכז וגם בדרום. הרוחות ברוב חלקי הארץ מגיעות למהירות של למעלה מ-70 קילומטרים בשעה. בלילה עדיין ינשבו רוחות ערות במהירות של מעל 40 קילומטרים בשעה, והאובך יימשך. בשעות הבוקר ישקע האובך ברוב חלקי הארץ, אולם בדרום הוא יימשך. נוסף על כך, תחול החל מהיום ירידה הדרגתית בטמפרטורות. מחר יהיו ברוב חלקי הארץ טמפרטורות הנמוכות בעשר מעלות ביחס לאלו שהיו היום. בשעות הערב יתחיל לרדת גשם בעיקר בצפון ויתפשט למרכז. ביום שלישי צפוי לחזור מזג האוויר השרבי.

ממתינים לעזיבת נשיא ארה"ב ברק אובמה בנתב"ג, מרץ 2013. נועם מושקוביץ
אובך ורוח בנתב"ג, היום/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully