וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא חשבתי שהוא כזה גבוה": הילדים ששרו לאובמה

21.3.2013 / 0:10

"הוא היה מאוד נחמד והתרגשתי מאוד", סיפר דניאל בן ה-8, שזכה לשיר למנהיג החשוב בעולם בבית הנשיא. "הייתי בהתרגשות מטורפת, הבטן כאבה לי", שחזרה אמה של רומי בת ה-10

צילום: סטלינק, עריכה: רן מנחם

אובמה מגיע לבית הנשיא בירושלים, אמש

לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה שמעון פרס, היו אתמול (רביעי) כמה עשרות אורחים צעירים שזכו לפגוש את מנהיג העולם החופשי ברק אובמה שהגיע לביקור בישראל. לאחר טקס שנערך לכבודו בנמל התעופה בן גוריון ומנוחה קצרה בבית המלון שבו הוא משתכן בירושלים, הגיע אובמה לבית הנשיא בירושלים, שם קיבלו את פניו 60 ילדי מקהלת הורה ירושלים ששרו לו "הבאנו שלום עליכם" עם כניסתו למשכן. אחר כך פגש אובמה כמה ילדים נוספים מרחבי הארץ שבירכו אותו והודו לו על פועלו למען מדינת ישראל. הם הקדישו לנשיא את השיר "tomorrow" אותו שרו בשפות אנגלית, עברית וערבית. הנשיא האמריקאי לחץ את ידיהם ובירך אותם.

ביקור אובמה בישראל: סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
אובמה על הסוגיה האירנית: "יש עוד זמן לפתור את המשבר"
לקינוח היום הראשון: הסעודה הנשיאותית של אובמה
אובמה החמיא ליאיר נתניהו: "אתה חכם וחתיך"
ביקור הנשיא אובמה בישראל: עדכונים שוטפים
אובמה בבית הנשיא: "אין לישראל ידידה טובה יותר מאשר ארה"ב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה באמת היה מרגש"./מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה באמת היה מרגש", סיפר לוואלה! חדשות דניאל פרוז'נסקי, תלמיד כיתה ז' מראש העין שהשתתף באירוע. "הוא היה מאוד נחמד, וזה היה אירוע יפה. התרגשתי מאוד, איך לא? היינו פה יומיים לפני בבית הנשיא והיו פה המון חזרות. זה יצא ממש יפה. לדעתי זה יצא הכי מוצלח שיכול להיות". פרוז'נסקי, ששר לנשיא אובמה באופן אישי באולם בית הנשיא, הופתע מדמותו במציאות. "אני לא חשבתי שהוא כל כך גבוה", אמר לאחר המפגש הנדיר. פרוזנ'סקי שר סולו ומופיע לבד מגיל 8, וכיאה לכוכב, מיד לאחר השיחה הקצרה הוא מיהר להופעה נוספת במלון "הילטון" בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדים והנשיאים: פרוז'נסקי שני משמאל ואבירם שנייה מימין/מערכת וואלה!, צילום מסך

רומי אבירם, בת 10 מרעננה, שרה אף היא לנשיא באופן אישי, וגם זכתה ללחיצת יד חמה ממנו. "זה אירוע גדול ומכובד ולא האמנתי שאהיה בו", סיפרה לאחר הטקס. "הופעתי בהרבה מקומות ובחלק מהאירועים השתתפו גם ראש הממשלה והנשיא וככה נבחרתי. התרגשתי מאוד". אבירם ציינה כי הכירה את אובמה עוד לפני ששרה עבורו, וכי לא האמינה שהרגע שלו חיכתה התממש. "אובמה ופרס היו אמורים לעמוד רחוק יותר והם עמדו קרוב", אמרה, "זה הלחיץ אותי פתאום". בנוגע ל"יום שאחרי" רגעי התהילה הוסיפה: "אני חושבת שהחברים בכיתה יתנפלו עליי ולא יתנו לי להגיד מילה. עוד לפני כן הם אמרו לי כל הכבוד ושזה מאוד מכובד ונתנו מחמאות".

גם אמה של רומי, אסנת, התרגשה מאוד מהמעמד ההיסטורי. "הייתי בהתרגשות מטורפת. הבטן כאבה לי. כל האירוע הזה מאוד מרגש והיסטורי. עשינו חזרות, וכל מילימטר פה היה מדוד", סיכמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אובמה מנופף לשלום מהמטוס, מרץ 2013. טלי מאייר
אובמה נוחת בישראל, היום/טלי מאייר

ביקור אובמה בישראל: כל הכותרות בוואלה! חדשות

לפניות לכתבת מיכל רשף: michalresh1@walla.com


עדכון ראשון: 22:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully