וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקינוח היום הראשון: הסעודה הנשיאותית של אובמה

20.3.2013 / 21:23

אחרי מסיבת העיתונאים עם נתניהו, תוגש לנשיא לסעודה מגוונת ואנינה, בניצוחו של השף שבישל גם לקרטר ולבוש. בין היתר, ייהנו הסועדים מפילה דג, סטייק, וקרמבל תפוחים

לשכת העיתונות הממשלתית

לאחר שיסתיים יומו הראשון של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בישראל יוכל סוף סוף הנשיא להתיישב הערב (רביעי) לארוחת ערב חגיגית שתוכננה בקפידה. לצדו של הנשיא וסועדים נוספים, יהיה גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שהשניים נועדו היום לפגישה מדינית-ביטחונית, וכינסו מסיבת עיתונאים משותפת.

ביקור אובמה בישראל - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
ביקור נשיאותי: אובמה נפגש עם נתניהו בבית ראש הממשלה
ביקור הנשיא אובמה בישראל: עדכונים שוטפים
כשאובמה פגש את לפיד: "היזהר במה שאתה מאחל לעצמך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלילה הזה כולנו מסובין/מערכת וואלה!, צילום מסך

השף שלום קדוש, שהכין בעבר סעודות עבור הנשיאים האמריקאים ג'ימי קרטר וג'ורג' בוש הבן, ניצח גם על הארוחה לה יזכה הנשיא אובמה. למנה ראשונה יקבלו אובמה ונתניהו שיסעד עמו רביולי במילוי קונפי של ארטישוק ירושלמי, פילה דג ברבוניה וקציפת פולי סויה ירוקים. בנוסף, יזכו הסועדים לרענן את החך בסורבה אשכולית אדומה ורימונים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שולחן ארוחת הערב בבית ראש הממשלה לקראת הארוחה המשותפת עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה, מרץ 2013. לשכת העיתונות הממשלתית
השולחן הערוך לקראת אובמה/לשכת העיתונות הממשלתית

לרובנו זה כבר היה מספיק, אלא שכשמדובר בשועי עולם זו רק ההתחלה: בתור המנה העיקרית יוגש סטייק פילה בקר צלוי במעטפת של תבלינים ארומטיים בשילוב מבחר ירקות העונה. לקינוח, יוגש לנתניהו ואובמה קרמבל תפוחי עץ בשילוב פירות אדומים, וקינוח איטלקי עם יין גוורצטרמינר ודבש מפרחי הדרים. לבסוף, לצד הקפה, יקבלו הנוכחים גם פטיפור תאנים ותמרים עם שקדים ירוקים מקורמלים.

במהלך היום הארוך שעבר על הנשיא אובמה, הוא התקבל בטקס חגיגי שהחל מיד עם חיתתו על ידי ראש הממשלה נתניהו, הנשיא שמעון פרס, שרי הממשלה החדשים ומסדר צבאי. לאחר מכן הגיע אובמה למעון הנשיא פרס, שם שתלו השניים במשותף עץ בגינת בית הנשיא. השניים הרעיפו מילים חמות זה על זה ומסרו הצהרה משותפת לכלי התקשורת. "זה כבוד גדול עבורי ועבור עם ישראל לארח אותך כאן בירושלים", אמר פרס לאובמה.

לאחר מכן המשיך אובמה למעון ראש הממשלה, שם החליף כמה מילים עם רעיית ראש הממשלה שרה ועם בנם אבנר. בהמשך חתם הנשיא אובמה בספר האורחים: "זה כבוד גדול לאשרר את הקשר הייחודי בין שתי המדינות שלנו בכל מובן, גם הביטחוני וגם הכלכלי. שיתוף הפעולה בינינו מעולם לא היה טוב יותר. חלק משיתוף הפעולה הזה הוא הודות למחויבות המשמעותית של ראש הממשלה נתניהו. לאחר מכן הסתגרו כאמור שני המנהיגים לפגישה, שאל החלק המדיני שלה הצטרפה שרת המשפטים ציפי לבני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully