וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: צפו מה קורה למי שקופץ מעל שוטרים

צ'ארלס רוס, שבחודשים האחרונים מפרסם מתיחות ביוטיוב, החליט להתעסק עם שוטרים חסרי חוש הומור. כשקפץ מעליהם הם התעצבנו. כשראו שהוא גם צילם את הארוע זה נגמר במעצר

האם קפיצה מעל שוטרים היא עבירה שיכולה לשלוח אותך לכלא? כנראה שזה מה שחושבים שני שוטרים בפלורידה. צ'ארלס רוז, צעיר בן 18 וכוכב מתיחות ביוטיוב בחודשים האחרונים גילה את זה על בשרו, כשנעצר לאחר שצילם את עצמו מבצע קפיצה מרהיבה מעל שני שוטרים שישבו על ספסל.

בסרטון, שעלה לרשת ביום שבת, נראה רוס ממקם את המצלמה שלו ואז קופץ מעל השוטרים הישובים בפארק. השוטרים לא התרשמו מהקפיצה, איימו לפגוע בו ולעצור אותו אם יעשה זאת שוב: "בפעם הבאה אני אשבור לך את הצוואר", נשמע אחד מהם אומר. ברגע שהשוטרים מבינים שהם צולמו הם דורשים מרוס למחוק את הסרט ומיידעים אותו כי הם "יהרסו לו את היום". כאשר הוא מנסה לברוח הם מיד תופסים אותו, שמים עליו אזיקים ומצמידים אותו לקרקע באלימות. הסרטון, שכבר צבר מעל ל-370 אלף צפיות, מסתיים כשאחד מהשוטרים מכבה את המצלמה.

בערוץ היוטיוב של רוס ניתן לראות עוד מתיחות שלו: ביניהן נישוק זרים ברחוב או ביצוע עמידת ידיים מעל משתזפים בחוף. זה כנראה לא מפתיע שהמעצר הנוכחי הוא לא הפעם הראשונה שרוס מסתבך עם החוק בשל מתיחה. בינואר הוא נעצר לאחר שביצע "וודג'י" (משיכת תחתונים מחוץ למכנס) לאנשים שעמדו בתור לקולנוע.

מנשק זרים ברחוב

עמידת ידיים על משתזפים

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully