וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לפרשה? אישום נגד מפעילת בתי בושת בעפולה

קובי דוד

19.3.2013 / 0:01

על פי כתב האישום, חרף הניסיונות לגרשה, הפעילה התושבת בחודשים האחרונים רשת של בתי בושת בעיר תחת זהות בדויה. במהלך הדיון היא הכחישה את המיוחס לה: "מנסים לפגוע בי"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: רן מנחם

הפרשה הגיעה אל קצה? פרקליטות מחוז צפון הגישה אתמול (שני) כתב אישום חמור לבית משפט השלום בנצרת נגד תושבת עפולה בגין הפעלה וניהול של ארבעה בתי בושת שונים בעיר לשם עיסוק בזנות בחודשים האחרונים. כמו כן, לנאשמת, אלה לוין, 58, מיוחסים סעיפים של סרסרות, פרסום שירותי זנות, קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ושיבוש הליכי משפט. בפרקליטות ביקשו להאריך את מעצרה עד תום ההליכים.

כתב אישום  בשלום בנצרת נגד אלה לוין, תושבת עפולה בת 58 החשודה בהחזקה וניהול של מספר מקומות לצורכי זנות וסרסרות, מרץ 2013. ערן גילווארג
"יש אנשים שמנסים להפליל אותי". הנאשמת בדיון בבית משפט השלום בנצרת, אתמול/ערן גילווארג

במהלך הדיון הכחישה לוין את המעשים המיוחסים לה, והוסיפה: "מנסים לפגוע בי. אני לא הפעלתי מקומות כאלה. יש אנשים שמנסים להפליל אותי". הפרשה, שנחשפה לראשונה בוואלה! חדשות, עקב החשד להפעלת בית בושת באזור עפולה עילית, שהפך למטרד בקרב הדיירים, גרמה לסערה גדולה בקרב תושבי העיר. כוחות משטרת עפולה פשטו על הדירה על מנת להפסיק את הפעילות. ואולם, על פי כתב האישום, לוין פתחה מקומות נוספים.

באחת ההקלטות שהגיעו לידי וואלה! חדשות נשמעת הנאשמת כשהיא מסבירה באריכות ובפירוט על השירותים שהיא מעניקה ללקוחות. "יש כאן בנות יפות שיודעות לפנק", סיפרה לאדם שהתחזה ללקוח פוטנציאלי. במסגרת מבצע רחב היקף נוסף של תחנת עפולה פשטו הכוחות גם על דירתה, שבה הפעילה על פי כתב האישום בית בושת. לוין נעצרה ומעצרה הוארך בשבועיים. מכתב האישום עולה כי היא הפעילה את ארבעת בתי הבושת כשהיא פועלת בכל אחד מהם בזהות בדויה כדי לא לחשוף את פרטיה האישיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת הדירות שבהן הפעילה הנאשמת בית בושת, דצמבר 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין יתר המעשים החמורים המיוחסים לה כמו סרסרות והפעלת בתי בושת, נאשמת לוין, כאמור, גם בקשירת קשר לביצוע פשע וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שאותם ביצעה על פי כתב האישום משנת 2001 ועד תחילת 2013. בתגובה אמר סנגורה, עו"ד סאמר פלאח ביסאן: "מרשתי מכחישה את המעשים המיוחסים לה. כתב אישום הוגש רק היום. טרם צולם חומר הראיות. לדעתי, מדובר בתיק נגוע בעדויות של אנשים שאסור היה להם להעיד כנגדה ואשר הפלילו אותה. בסופו של יום ההר יוליד עכבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully