וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהיו: שני נערים הורשעו באונס מצולם של בת 16

18.3.2013 / 14:55

השניים, כוכבי נבחרת הפוטבול בבית ספרם, הורשעו לאחר שנחשף סרטון בו התגאו בתקיפת נערה שיכורה ומעולפת. הפרשה זעזעה את העיירה הקטנה סטובנוויל מאז הקיץ האחרון

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

ארצות הברית הזדעזעה בינואר האחרון עם חשיפת סרטון אונס בו התגאו נערים מבית ספר תיכון בעיר סטובנוויל באוהיו. התקיפה הייתה בנערה שיכורה בת 16 במהלך מסיבה בקיץ האחרון. אמש (ראשון) הרשיע בית משפט באוהיו שני נערים, טרנט מייז, בן ה-17 ומאליק ריצ'מונד בן ה-16, כוכבי נבחרת הפוטבול של בית הספר, בתקיפתה האכזרית של הנערה בעת שהייתה מחוסרת הכרה.

פרשת האונס נחשפה לאחר שקבוצת ההאקרים אנונימוס פרסמה תמונה של הצעירה מהאירוע כשהיא כפותה בזרועותיה וברגליה. התמונה נלקחה מהסרטון שצולם לאחר האונס. בסרטון נשמע הצעיר שמצלם שואל את חברו: "איך זה מרגיש 'על' בחורה מתה?". בהמשך אומר אחד מהשניים: "היא מתה, כי יש תמונה שלה עירומה והיא לא זזה... בדרך כלל יש תגובה". "זה נחשב אונס", קובע הצלם. בהמשך הסרטון ממשיכים השניים בתיאור המעשים: "הוא אנס אותה מהר יותר משאנסו את מרסלוס וואלאס ב'ספרות זולה'... זה היה כל כך מהר! הם אנסו אותה מהר יותר משמייק טייסון אנס את הבחורה ההיא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרטון. הפרשה זעזע את ארה"ב/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך משפטם טענו השניים שיחסי המין בוצעו בהסכמה, אך טענתם נדחתה, בין היתר בשל עדויותיהם של חברי קבוצת הפוטבול שעליה נמנו. גם התנצלותם לא התקבלה, והשופט הורה לשלוח את מייז לשנתיים במתקן כליאה לנוער, כשריצ'מונד נשלח לשנה בלבד. שני הנערים שהורשעו יירשמו כעברייני מין, וייתכן שיוחזקו במעצר עד גיל 21. לפני הקראת גזר הדין התנצלו השניים על מעשיהם. ריצ'מונד פרץ בבכי ואמר "לא התכוונתי לעשות דבר כזה". עד כה איש מהנערים האחרים בבית הספר לא הואשם בפרשה, אך הרשויות באוהיו מבטיחות להמשיך בחקירה, בניסיון לקבוע אם בוצעו פשעים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully