וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: ראיות חדשות בתיק רצח של תאיר ראדה

לוסי אהריש

18.3.2013 / 12:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: לוסי אהריש מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

סטודנטים זועמים על כך שלא קיבלו הזמנה להיות נוכחים בנאומו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה בבנייני האומה בירושלים. יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, אורי רשטיק, שיגר היום (שני) מכתב לשגריר ארצות הברית בישראל דן שפירא ובו טען כי הוא רואה בהזמנת עשרה מוסדות בלבד מתוך 60 המוסדות האקדמיים בישראל אפליה מטעמים שאינם ענייניים. גם מאוניברסיטת בר-אילן ומאריאל נשלחו מכתבים דומים.

חשד לניסיון פיגוע ירי בצומת קדומים שבשומרון: ישראלי בן 71 נפצע באורח קל ברגלו, ככל הנראה כתוצאה מירי שבוצע ממכונית חולפת. כוחות ביטחון מנהלים בשעה זו מרדף אחר היורה.

15 ו-8.5 שנות מאסר נגזרו על שני בני דודים מכפר מנשייה זבדה שבגליל, שהורשעו בחטיפת שתי נערות ליווי ובעבירות מין חמורות שביצעו בהן בכוח, באכזריות ותוך כדי התעללות. השופטים ציינו כי בהחלטתם כי "עבירות מין המבוצעות נגד נשים אשר בחרו לעסוק בזנות, אין בהן ממד חומרה מופחת, אלא אף פגיעה וניצול במדרג גבוה יותר".

ראיות חדשות בתיק הרצח של הנערה תאיר ראדה מקצרין: השופטת עדנה ארבל אמרה הבוקר כי הראיות העוסקות בטביעות הנעל, כלי הרצח והחבלות בראשה של המנוחה נוגעות לסוגיות מרכזיות בהכרעת הדין ועשויות הן לשפוך אור על מסכת הראיות שבתיק זה.

מזג אוויר: עלייה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully